Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر پروانی شاعر در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدیدش گفت: کتاب «خاطرات سردار حبیب بقایی» که هم اکنون مشاور مقام معظم رهبری در امور نظامی هستند،مراحل پایانی نگارش را طی می کند.

وی با بیان اینکه با سردار بقایی کتاب را بازخوانی می کنیم، افزود: این کتاب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه نمی شود و زمان انتشار آن مشخص نیست چون در این کتاب به یک برهه تاریخی کشور می پردازم هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انتشار آن با بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و نشر سخنوران صحبت کردیم و یکی از این دو ناشر کتاب را منتشر خواهند کرد.

این شاعر ادامه داد: کتاب دیگرم مجموعه شعر دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی است.کار گزینش اشعار این کتاب تمام شده است و شعرهایی از خودم و شصت شاعر دیگر را دربرمی گیرد از هر شاعر دو شعر آورده ام. اکثر این شاعران پزشک هستند و بقیه آن ها دانشجویان رشته های پیراپزشکی و پزشکی هستند. به دلیل اینکه این اشعار در شب شعری که برگزار می کردیم خوانده شدند احتمالا مجموعه شعر را هم با عنوان «شب پروانه ای » که عنوان شب شعر بود، منتشر خواهم کرد. انتشارات دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کار انتشار این کتاب را برعهده خواهد داشت این کتاب در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که سال آینده زودتر از سال های قبل یعنی در اواخر فروردین ماه برگزار می شود عرضه خواهد شد. 

پروانی گفت: هم اکنون یک مجموعه غزل را جمع آوری می کنم این کتابم به مناسبت چهل سالگی ام در تیرماه سال آینده منتشر خواهد شد. تاکنون هفتاد درصد شعرهای این مجموعه شعرم سروده شده اند برای همین به انتشار کتابم در تیرماه سال آینده خوش بین هستم.این مجموعه شعرم را هم مانند سایر کتاب هایم انتشارات گرایش تازه یا سخنوران منتشر خواهد کرد. 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شاعر ادبیات داستانی مجموعه شعر سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد