Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع ایام قانونی تبلیغات انتخاباتی، شهرها و روستاهای استان اردبیل حال و هوایی دیگر یافته و تب و تاب انتخابات افزایش یافته است.

خبرگزاری فارس ـ اردبیل؛ سرویس سیاسی: با فرا رسیدن سومین روز از ایام تبلیغات انتخاباتی هر روز  شور و حال انتخابات افزایش یافته و کاندیداها و حامیان آنها در فضای مجازی و سطح شهرها و روستاها فعالیت بیشتری از خود نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرف‌داران نامزدها با حضور در ستادهای انتخاباتی حال و هوایی دیگر در سطح شهرها ایجاد کرده‌اند که البته گاها باعث ایجاد مشکلاتی برای تردد در خیابان‌ها نیز می‌شود.

چهره شهرها به‌خصوص در مرکز استان در این ۳روز تغییر کرده و نصب کاغذ‌های رنگی در مناطق مختلف شهر چهره‌ای دیگر به آن بخشیده است که البته نصب بعضی از پوسترها بر در و دیوار و عدم رعایت موارد تبلیغاتی باعث ایجاد چهره‌ای نامناسب شده است.

رقابت پرشور و رنگین ۴۳کاندیدای انتخابات مجلس در اردبیل امروز به اوج خود رسید و تب تبلیغات را در این شهر داغ کرد.

امسال برخلاف دوره‌های گذشته گرانی کاغذ و یا اقبال به فضای مجازی باعث شده تا کاندیداها بیشتر از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار دیدگاه‌های خود استفاده کرده و حجم پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر کاهش یابد ولی با این وجود پوسترهای کاغذی با چهره‌ها و اسامی مختلف و غالبا با نصب درهم ریخته در نقاط مختلف شهر به چشم می‌خورد.

اما مردم چگونه می‌توانند از بین این همه تبلیغ و عکس‌های مختلف نصب شده بر در و دیوار بر تعهد، صداقت، توانایی و یک‌رنگی یک کاندیدا پی ببرند؟

ارائه لیست حمایت بازار در اردبیل و انتخاب ۲ اصولگرا و یک اصلاح‌طلب در این لیست یکی دیگر از مسائلی بود که در فضای مجازی و بین مردم به آن پرداخت می‌شد.

براساس لیست ارائه شده توسط فرمانداری اردبیل هر کدام از کاندیداها در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به صورت روزانه تا پایان روز 4شنبه، 30 بهمن‌ماه در مساجد اردبیل و سایر شهرستان‌های این حوزه انتخابیه سخنرانی می‌کنند.

در روز سوم تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم و دومین روز از سخنرانی‌های کاندیداها، نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل از ساعت ۱۱ تا ۱۷.۵۵ در ۱۲ نقطه حوزه انتخاباتی اردبیل، نیر، نمین و سرعین و هر کدام به مدت ۱۵دقیقه برنامه‌های خود را به مردم ارائه می‌کنند.

مساجد شهرک سینا، شهرک کارشناسان، قدس، نیار، اردیموسی، شهر نمین، شهر نیر، آبی بیگلو، ثمرین، هیر، سرعین و عنبران مکان‌هایی هستند که کاندیداها در زمان‌های تعیین شده به بیان برنامه‌های خود می‌پردازند.

از بین ۴۳کاندیدایی که در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین سخنرانی کردند،برخی از چهره‌های شاخص به سخنرانی پرداخته و برنامه‌های خود را ارائه کردند.

علی نیکزاد، وزیر سابق مسکن و شهرسازی و استاندار سابق اردبیل و نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع مردم عنبران اظهار کرد: کاندیداها از دادن وعده‌های غیرعملی خودداری نمایند.

وی افزود: بیکاری بحران غیر قابل‌حلی نیست؛ اگر موانع تولید و سرمایه‌گذاری برطرف شود، غلبه بر مشکل بیکاری امکان‌پذیر است.

سید کاظم موسوی نیز یکی دیگر از کاندیداهایی بود که در مسجد قدس اردبیل سخنرانی کرد، وی بیان کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید با همکاری تنگاتنگ خود در جهت رفع مشکلات کشور به‌خصوص مناطق محروم و کمتر توسعه یافته همچون استان اردبیل اهتمام و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی به پتانسیل‌های بسیار زیاد استان اردبیل در خصوص گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: اردبیل می‌تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل و مشاغل بسیاری از این طریق برای مردم استان ایجاد شود.

صدیف بدری، نماینده فعلی مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و نامزد یازدهمین دوره مجلس نیز در جمع مردم آبی بگلو، بزرگ‌ترین مشکل استان اردبیل را نبود زیرساخت‌های لازم دانست و گفت: رفع مشکل زیرساخت در حوزه‌های ارتباطی، راه‌ها، راه آهن، مناطق آزاد گردشگری و ... می‌تواند به توسعه اردبیل کمک بسزایی داشته باشد.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذار و گردشگر با وجود امکانات راه و حمل و نقل مناسب امکان‌پذیر است.

گفتنی است؛ حقیقت پور، احدبیوته، کاظم دبیر و رضا کریمی نیز در مساجد کارشناسان و قدس به سخنرانی و ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/3463/111

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات انتخاباتی انتخابات فضای مجازی تب تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخابات برنامه های خود انتخابات مجلس حوزه انتخابیه استان اردبیل نمین و سرعین فضای مجازی سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد

به گزارش «تابناک»، زینب قیصری در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور اول انتخابات، در شیوه انتخاب افراد یک بلوغ سیاسی را دیدیم که اتفاق فرخنده‌ای بود و نشان داد که مردم با تحقیق بیشتری دنبال انتخاب نمایندگانی هستند که کیفیت بالاتری داشته باشند. انتخابات به دلیل تکثر داوطلبان به دور دوم رفت و این منافاتی ندارد با این حرکت که مردم با گزینش بهتر، نمایندگان خود را در دور دوم انتخاب کنند.

وی افزود: ان شاءالله مردم در دورم دوم هم حضور پرشور داشته و با همان دقتی که در دور اول داشتند، در دور دوم هم نمایندگان خود را انتخاب کنند. البته این بار انتخاب راحت‌تر هست زیرا تعداد داوطلبان کمتر از دور اول است. هرچه نماینده آرای بالاتری داشته باشد، پشتوانه بهتری برای پیگیری مطالبات مردم دارد بنابراین حضور مردم در انتخابات و رای بالا به داوطلبان اهمیت زیادی دارد.

قیصری همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر داوطلبان انتخاب شده در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، تفکر اصولگرایی دارند اما ۴۵ نفر باقیمانده هم نقش مهمی در انتخاب رویکردهای مجلس دارند و این انتخاب را باید بر عهده مردم گذاشت.

وی با اشاره به نقش نمایندگان خانم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور بانوان در دور دوم خیلی موثر است. متاسفانه در دور اول هیچ خانمی موفق نشد به مجلس راه یابد که برای شهری مثل تهران حضور نمایندگان خانم مهم است؛ زیرا آنها می‌توانند نظام مسائل زنان را دنبال کرده و حل کنند. البته شاید نماینده آقای شایسته هم بتواند مشکلات بانوان را بهتر عمل کند و اصل بر شایسته‌سالاری است. خانم‌ها وقتی وارد مجلس می‌شوند به کمیسیون تخصصی خود می‌روند و عضو فراکسیون زنان هم می‌شوند و این یک قانون نانوشته است. به هر حال در فراکسیون زنان نمایندگان خانم خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد