Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که باشگاه پرسپولیس نسبت به بازی کردن معزعلی ستاره خط حمله الدحیل به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده اما براساس قانون حضور این بازیکن در این بازی بلامانع بوده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از بازی تیم‌های پرسپولیس و الدحیل مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه معزعلی مهاجم تیم حریف در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دو کارته شده بود به AFC شکایت کردند که بازی کردن این مهاجم قطری غیرقانونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قانون ۳۸.۴

در بند ۳۸ آئین نامه انضباطی و اخلاقی و قسمت چهارم آمده است:" محرومیت از بازی در نتیجه دریافت چند کارت زرد برای یک بازیکن در بازی‌های متفاوت در یک دوره از رقابت‌ها به هیچ وجه به دوره بعد یا تورنمنت‌های دیگر منتقل نمی‌شود.

این به آن معنا است که دو کارت زردی که معزعلی در دو بازی برابر السد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸/۲۰۱۹ گرفته است نمی‌تواند باعث محرومیت این بازیکن از بازی‌های این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان شده و در نتیجه حضور او در این بازی قانونی بوده است.

البته که پرسپولیسی‌ها نیز یک بار مشمول این قانون شده اند. دو فصل قبل محمد انصاری مدافع چپ پای پرسپولیس در دو بازی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی برابر الاهلی عربستان و الهلال عربستان از داور کارت زرد گرفت، اما محرومیت او در فصل بعد لیگ قهرمانان اعمال نشد به طوری که انصاری توانست در اولین بازی تیمش در مرحله گروهی برابر نسف قارشی به میدان رفته و حتی یک پاس گل هم بدهد.

با این وصف به نظر می‌رسد شکایت پرسپولیس از معزعلی به خاطر حضورش در بازی اول مرحله گروهی به جایی نخواهد رسید و پیروزی الدحیل برابر نماینده ایران کماکان پابرجا خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال الدحیل لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند. گندمی از سوی حسین عبدی به اردوی تیم ملی هم دعوت شده بود، اما چند روز قبل از حضور در اردو، هر دو دست او شکسته شد.

گندمی خطاب به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به این دروازه‌بان جوان گفته "من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت هر چه تمام پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌ان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

 

منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!