Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع آلمان در سخنانی در کنفرانس امنیتی مونیخ با تاکید بر اینکه برلین سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران را درست نمی‌داند همچنین گفت که کشورش در عملیت نظارت دریایی واشنگتن در تنگه هرمز مشارکت نمی‌کند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "آنگرت کرامپ کارن بائر"، وزیر دفاع آلمان در سخنانی در کنفرانس امنیتی مونیخ خواستار عملیات نظامی قدرتمندانه‌تر در آفریقا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یک عملیات قدرتمندانه تر در مبارزه با تروریسم داعش در منطقه ساحل آفریقا را ضروری دانست.

وزیر دفاع آلمان ساحل عاج را یک منطقه مهم برای اروپا با توجه به مسئله مهاجرت و یا تهدیدهای تروریستی دانسته و تاکید کرد که به همین دلیل این مسئله اهمیت دارد که آلمان در این منطقه از جمله از لحاظ نظامی فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه در بحران سوریه مسئله تاثیرات انفعال اروپا آشکارا مشخص شده است، همچنین گفت که در دیگر مناقشات و مناطق بحرانی نباید دوباره این اتفاق بیفتد.

کارن بائر همچنین اقدام مشترک اروپا در تنگه هرمز و محافظت از مسیرهای دریایی را ضروری دانسته و در عین حال تاکید کرد که آلمان در ماموریت نظارت دریایی آمریکا در تنگه هرمز مشارکت نمی کند چرا که برلین سیاست فشار حداکثری آمریکا در قبال ایران را راهکار درستی نمی داند.

دیدارهای فشرده دیپلماتیک ظریف در مونیخدیدار ظریف و بن علوی در مونیخدیدار وزرای خارجه ایران و اوکراین در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ

وزیر دفاع آلمان در عین حال گفت که پایداری منطقه و اصل راه های دریایی باز همچنین برای آلمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

"کرامپ کارن بائر" همچنین کشورهای اروپایی را به تلاش بیشتر برای امنیت مشترک فراخوانده و گفت: من اروپا و کشور خود را موظف می دانم شایستگی عمل بیشتر و اراده بیشتری برای اقدام کردن را از خود نشان دهند.

وی تاکید کرد: ما آلمانی ها و اروپاییان در موقعیت استراتژیکی هستیم که به طور فزاینده ای با رقابت قدرتهای بزرگ مشخص می شود.

وزیر دفاع آلمان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که غرب تحت فشار داخل و خارج بالایی قرار دارد و در سیاست نظم بین المللی ضعیف شده است.

وی همچنین گفت که اروپا باید مذاکرات استراتژیک بیشتری انجام دهد و برای امنیت خود کاری کند.

وزیر دفاع آلمان تاکید کرد که می خواهد تاثیر سیاست دفاعی- امنیتی آلمان بزرگتر، هماهنگ تر و واضح تر دیده شود.

 کارن بائر تاکید کرد : ما می خواهیم وقتی بادی سخت به ما می وزد بتوانیم علایق خود را دنبال کرده و در مسیر خودمان بمانیم.

کنفرانس امنیتی مونیخ از روز جمعه تا یکشنبه (25 تا 27 بهمن ماه) در مونیخ برگزار می‌شود و بیش از 500 شخصیت مهم از سراسر دنیا در این اجلاس بین‌المللی حضور خواهند داشت.

به گفته "ولفگانگ ایشینگر"، رئیس کنفرانس بین المللی مونیخ حدود 35 نفر از سران کشورها و 100 وزیر امور خارجه و وزیر دفاع در این اجلاس مهم بین‌المللی گرد هم خواهند آمد.

دولت آلمان برای برگزاری این کنفرانس مهم بین المللی حدود 10 میلیون یورو هزینه کرده است.

در پنجاه و ششمین کنفرانس بین المللی مونیخ به موضوعات مهمی از جمله بحران سوریه، مناقشات اخیر بین آمریکا و ایران و مناقشات خاورمیانه ای پرداخته خواهد شد. همچنین مسئله مقابله با ویروس کرونا در چین هم از دیگر موضوعاتی است که در این نشست به آن پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آلمان اخبار آمریکا اخبار آلمان تنگه هرمز مشارکت کنفرانس امنیتی مونیخ وزیر دفاع آلمان همچنین گفت بین المللی بین الملل کارن بائر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!

عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ درباره مسائل مربوط به انتخاب جانشین توماس توخل صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مکس اِبرل عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ که به نوعی مغز متفکر این باشگاه در نقل‌وانتقالات به شمار می‌رود، در گفت‌وگو با «بیلد» آلمان، درباره شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان گفت: این بازی تمام شد و ما باختیم. ما در نیمه دوم فرصت خیلی خوبی برای پیش افتادن در نتیجه را داشتیم. جاه‌طلبی ما پیروزی در هر بازی است اما ما در بازی با اشتوتگارت این جاه‌طلبی را نداشتیم. وقتی هم بایرن می‌بازد، بحث‌های زیادی مطرح می‌شود. ما اما حالا تمام تمرکزمان را روی بازی چهارشنبه با رئال مادرید - در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا - گذاشته‌ایم.

وی درباره تلاش‌های نافرجام باشگاه بایرن مونیخ برای یافتن سرمربی جدید اظهار داشت: من رایزنی و شایعات را درک می‌کنم و می‌دانم که کل آلمان کم‌وبیش نسبت به این موضوع علاقه‌مند هستند، حتی بیشتر از فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان اروپا. من هرگز به طور علنی در مورد نام‌ها صحبت نکرده‌ام، چون طبق تجربه‌ای که دارم، هر اتفاقی ممکن است پیش از امضای قرارداد رخ دهد. رالف رانگنیک پیشنهاد ما را رد کرد و دلایلش را هم به ما گفت. ما از این بابت سورپرایز شدیم اما زندگی همین است. بارها گفته‌ام که وقتی دری بسته می‌شود، درهای دیگری باز می‌شود. فوتبال یک تجارت زودگذر است.

عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ تصریح کرد: بارها گفته‌ام که ما به دنبال مربی‌ای هستیم که بتوانیم برای بلندمدت با او کار کنیم، بنابراین احتمال انتصاب مربی موقت برای فصل پیش‌ رو منتفی است. همیشه نمی‌توانید با اولین اقدام به هدف‌تان برسید و این کاملاً طبیعی است. مربیانی هستند که تصمیمات دیگری می‌گیرند و این حق مشروع آنهاست. ما ایده‌های خود را داریم و در مورد انتخاب سرمربی جدید بحث‌هایی داشته‌ایم و در حال جستجو هستیم، هر چند تا به حال نتیجه‌ای نداشت اما در نهایت موفق خواهیم شد.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

اِبرل همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای هافبک آلمانی باواریایی‌ها که گفته می‌شود بارسلونا نسبت به جذب او علاقه‌مند است، خاطرنشان کرد: ما البته با بازیکنان‌مان در حال صحبت هستیم. بایرن مونیخ باشگاهی بزرگ است. بازیکنان بدون توجه به اینکه سرمربی جدید چه کسی خواهد بود، می‌توانند تصمیم بگیرند در بایرن بمانند. ما می‌خواهیم سرمربی جدیدمان را پیدا کنیم و با او در مورد بازیکنان صحبت کنیم. حتی بدون مشخص بودن سرمربی جدید‌مان، بازیکنانی را در بازار نقل‌وانتقالات مدنظر داریم و ایده‌هایی در سر داریم. ما اینجا بیکار ننشسته‌ایم تا مربی جدید مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین