Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:39:16 GMT

چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری انتخابات شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۵۵۵

چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری انتخابات شد

محمدیان گفت: امکانات و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری یک انتخابات سالم، باشکوه و حداکثری در استان فراهم شده و مشکلی در خصوص کمبود امکانات و تجهیزات وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «لیلا محمدیان» شامگاه (شنبه ۲۶ بهمن) در جلسه ستاد انتخابات این استان گفت: این استان یکی از استان‌هایی است که از ابتدا برنامه ریزی‌ها ی لازم را برای تمهید تجهیزات و امکانات موردنیاز در نظر داشته و هماهنگی‌های لازم با فرمانداران استان به منظور رفع کاستی‌ها و کسری امکانات انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مشکلات شعب اخذ رای سیار در مناطق برف گیر استان، افزود: تلاش می‌شود به منظور حضور در مناطق برف‌گیر استان مثل شهرستان کوهرنگ، یک دستگاه بالگرد در روز انتخابات در اختیار ستاد انتخابات استان قرار گیرد.

 

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این کمیته همچنین به صورت منظم اقدام ‌به برگزاری جلسات به منظور بررسی و پیش‌بینی امکانات و تجهیزات لازم و مورد نیاز کرده است و با نزدیک شدن به موعد انتخابات این جلسات به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

 

محمدیان افزود: پیش‌بینی تمامی ملزومات شعب اخذ رای، پیش بینی خودروهای لازم و انتقال دستگاه‌های احراز هویت به حوزه‌های انتخابیه سراسر استان از جمله اقدامات این کمیته در روزهای گذشته بوده است.

 

وی بابیان اینکه هماهنگی‌های لازم با ادارات استان به منظور تامین خودروهای مورد نیاز در روز انتخابات انجام شده است، اظهار داشت: بر اساس قانون کلیه مدیران موظف به همکاری در این زمینه هستند.

 

محمدیان افزود: خودروهایی از قبیل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای شاسی بلند مناسب برای حمل نقل نیروهای اجرایی، نظارت و انتظامی و حضور در مناطق سخت‌گذر و برف‌گیر تدارک دیده شده ‌است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس ستاد انتخابات ستاد انتخابات نظام جمهوری اسلامی چهارمحال و بختیاری امکانات و تجهیزات ستاد انتخابات پیش بینی برف گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری