Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:30:06 GMT

حضور تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی بدون اردو

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۵۶۵

حضور تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی بدون اردو

تیم ملی تنیس روی میز در حالی باید فرودین‌ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی جهانی شرکت کند که بدون اردوی تمرینی و تنها با حضور در چند رویداد روند آماده‌سازی خود را طی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفتگو با مهر برنامه های آماده سازی مصوب برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با یادآوری اینکه طبق تصمیم گیری اولیه نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی ترکیب تیم ملی این تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی تشکیل می دهند، به برنامه ملی‌پوشان برای حضور در پلی آف لیگ برتر و همچنین سه تور جهانی اشاره کرد.

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نیما و نوشاد عالمیان که در مجارستان پیگیر تمرینات آماده سازی خود هستند، ۲۹ بهمن ماه تا ۲ اسفندماه در مسابقات اوپن جهانی مجارستان شرکت می کنند. سپس ۳ اسفندماه به ایران می آیند تا در پلی آف لیگ برتر حاضر شوند. این رقابت ها ۶ تا ۸ اسفندماه برگزار می شود.

 

لطف الله نسبی به تصویب حضور در مسابقات اوپن قطر و عمان اشاره کرد و یادآور شد: برادران عالمیان ۱۲ تا ۲۵ اسفندماه درگیر حضور در این دو رویداد هستند. البته برای مسابقات عمان امیرحسین هدایی هم اعزام می شود. خودِ من هم در هر دو اعزام کنار ملی پوشان هستم. بعد از آن هم باید مهیای سفر به کره جنوبی و شرکت در مسابقات قهرمانی شویم.

 

«با این اوصاف برنامه ای برای تمرین و اردو مصوب نشده است؟»، وی در پاسخ به این پرسش و با یادآوری اینکه مسابقات قهرمانی جهان ۳ تا ۹ فروردین ماه برگزار می شود، گفت: هنوز زمان اعزام به کره جنوبی مشخص نیست اما به خاطر اختلاف ساعت باید حداکثر اول فروردین ماه اعزام انجام شود. با این شرایط فرصت زیادی برای تمرین مشترک و اردو نداریم. از۲۵ اسفندماه تا اول فرودین ماه یک فرصت کمتر از یک هفته ای داریم که برای آن هم هنوز جلسه تمرینی نهایی نکرده ایم.

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: به خاطر شرایط بازیکنان و رویدادهایی که در برنامه دارند، چاره ای جز مصوب کردن این برنامه نداریم. البته که ملی پوشان برای حفظ آمادگی خود به صورت انفرادی پیگیر تمرینات‌شان هستند. امیدوار هم هستیم شرکت در مسابقات پیش بینی شده بتواند به ارتقای آمادگی آنها کمک کند.

 

لطف الله نسبی ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان تنیس روی میز بتوانند در مسابقات قهرمانی جهانی عملکردی خوب داشته و حضور در دسته یک جهان را تثبیت کنند.

  تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مسابقات قهرمانی جهانی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی تنیس روی میز حضور در مسابقات لطف الله نسبی برای حضور آماده سازی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.

یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند. بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

کد خبر 6087489 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت