Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:18:52 GMT

برگزیدگان جشنواره فصلی رسانه‌های یزد معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۷۶۷

برگزیدگان جشنواره فصلی رسانه‌های یزد معرفی شدند

ایسنا/یزد مراسم اختتامیه جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب و مطبوعات محلی این استان با معرفی و تجلیل از برگزیدگان برگزار شد.

در این دوره از جشنواره که به همت خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد برگزار شد، آثار ارسالی در بخش‌های اصلی گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یاداشت و عکس و بخش ویژه فصل شامل «نماز در آیینه رسانه» و «رونق تولید» ارزیابی و جایزه ویژه فصل نیز در موضوع «اخلاق رسانه» به برگزیدگان اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش گزارش؛ نفر اول:طیبه رجبی یزدی (خبرگزاری صدا و سیما)، نفر دوم:سیده سکینه‌میرطاهری (خبرگزاری صدا وسیما) و نفر سوم: افسانه طاهرنژاد (روزنامه بشارت یزد) معرفی و تجلیل شدند.

در بخش مصاحبه نیز سمانه ملازینلی (ماهنامه آوای رسا) به عنوان نفر اول، عاطفه ابراهیمی (ماهنامه آوای رسا) به عنوان نفر دوم و صالح مستوفیان (روزنامه بشارت یزد)به عنوان نفر سوم برگزیده شناخته شدند.

نفرات اول تا سوم بخش سرمقاله و یادداشت نیز به ترتیب محمدعلی وزیری (روزنامه بشارت یزد)، سعید صادقی مقدم(خبرگزاری ایرنا) و فاطمه شریفی(خبرگزاری ایرنا) شناخته شدند.

در بخش ویژه رونق تولید هم  زهرا گنجعلی(خبرگزاری صدا و سیما)، فرشاد براتی(خبرگزاری تسنیم) و مهدی جلیلیان(خبرگزاری مهر) و در بخش  نماز در آیینه رسانه، مصطفی سلمانی(خبرگزاری شبستان)، فاطمه شریفی(خبرگزاری ایکنا) و بهارک روشنبخش(خبرگزاری ایسنا) به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش اخلاق رسانه نیز جایزه ویژه این فصل به ترتیب نصیب عاطفه ابراهیمی(ماهنامه آوای رسا)، افسانه طاهرنژاد(روزنامه بشارت یزد) و نیره شفیعی‌پور(خبرگزاری مهر) و امیر ترقی نژاد(خبرگزاری کتاب ایران) شد.

نفرات برتر بخش عکس این دورر از جشنواره نیز به ترتیب مجید دهقانی زاده(خبرگزاری مهر) به عنوان نفر اول، محمود یوسفی(خبرگزاری صدا و سیما) و بهارک روشنبخش (خبرگزاری ایسنا) به عنوان نفرات دوم و الیاس دهقانی(پایگاه خبری صدا میبد) به عنوان نفر سوم معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نمايشگاه كتاب يزد خبرگزاری صدا و سیما روزنامه بشارت یزد معرفی و تجلیل خبرگزاری مهر عنوان نفر نفر سوم نفر اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنزپهلو در فومن تجلیل شدند
  • برگزیدگان هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن تجلیل شدند
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان