Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@14:52:58 GMT

رونالدو از فهرست یوونتوس کنار گذاشته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۸۳۳

لیست یوونتوس برای دیدار فردا شبش مقابل برشا در هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا اعلام شد. در این لیست نام کریستیانو رونالدو دیده نمی‌شود، زیرا مائوریتزیو ساری سرمربی بیانکونری تصمیم گرفته به مرد اول تیمش استراحت بدهد. رونالدو که در ۱۰ بازی اخیر تیمش گلزنی کرده، برای رسیدن به رکورد باتیستوتا در سری آ یعنی گلزنی در ۱۱ بازی پیاپی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- همچنین جورجو کیه لینی، کاپیتان یووه شش ماه پس از پارگی رباط صلیبی به لیست تیمش برگشته و همچنین دنیلو نیز با پشت سر گذاشتن مصدومیتش در بازی برابر برشا در دسترس خواهد بود.

اسامی بازیکنان یوونتوس برای بازی با برشا به شرح زیر است:

شزنی، بوفون، پینسولیو، بونوچی، ده لیخت، روگانی، کیه لینی، دی شیلیو، دنیلو، الکس ساندرو، وسلی، پیانیچ، رمزی، رابیو، بنتانکور، ماتویدی، کوادرادو، دیبالا، هیگواین، اولیویری

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایتالیا بازی کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای پیش رو ندارد.

به گزارش ایسنا، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است