Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:21:40 GMT

کشف ۲۵ تن پودرشیر خشک غیرمجاز در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۹۵۷

کشف ۲۵ تن پودرشیر خشک غیرمجاز در اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدحسن اسماعیلی اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت اصفهان با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند مطلع شدند در یک مکان غیربهداشتی و غیرمجاز شیر خشک بسته بندی و توزیع می‌شود که وارد عمل شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان افزود: پس از هماهنگی‌های لازم و با همکاری عوامل بهداشت یک گروه از ماموران به محل که ساختمانی نیمه‌ساز بود اعزام و مشاهده کردند افرادی در حال بسته‌بندی شیرخشک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل ۲۵ تن پودر شیر خشک کشف شد بیان داشت: در این محل بدون مجوز و به صورت غیرقانونی و غیر مجاز و در یک محل نامناسب و غیر بهداشتی اقدام به تهیه شیر خشک می‌کردند که محل توقیف شد.

اسماعیلی اظهار داشت: دراین رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که به هر نو ع بخواهند سلامت جامعه را برهم بزنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اصفهان پلیس امنیت شیر خشک جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پلیس امنیت شیر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • دستگیری ۴ اراذل اوباش سابقه دار در جویبار
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان