Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مدیران در خدمت به مردم از سردار شهید سلیمانی الگوگیری کنند گفت: سردار سلیمانی همواره در ماموریت ها به دنبال ایفای نقش بودند و تلاش می کردند کمتر شناخته شوند.

کامیار مهدی پور در گفت وگو با ایسنا با تسلیت بمناسبت اربعین سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی قهرمان بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اصلی ترین ویژگی سردار شهید سلیمانی را اطاعت محض از ولایت  عنوان کرد و افزود: تبعیت از فرامین رهبری همواره سرلوحه امورات سردار شهید سلیمانی بود.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با تاکید بر به فرموده مقام معظم رهبری باید راه و مکتب سردار سلیمانی شناخته شود، گفت: سردار سلیمانی همواره در ماموریت ها بدنبال ایفای نقش بودند و تلاش می کردند کمتر شناخته شوند و این درس بزرگی برای همه آحاد جامعه است.

مهدی پور با بیان اینکه مدیران در خدمت به مردم از سردار شهید سلیمانی الگوگیری کنند گفت: از فرصت ها و پست هایی که در اختیار داریم برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مکتب سردار شهید سلیمانی دارای شاخصه های بسیاری است که می تواند چراغ هدایت همه آحاد جامعه باشد، گفت: آشنایی نسل امروز با مکتب سردار سلیمانی سازنده است و برای کشور و جهان اسلام قدرت می سازد.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از شاخصه های بارز شهید حاج قاسم سلیمانی، اخلاص است افزود: به فرموده پیامبر اکرم (ص) کسی که رفتارهایش را برای خدا قرار دهد، خدا پشتیبان او خواهد بود.

مهدی پور با بیان اینکه ترور حاج قاسم سلیمانی نشانه استیصال دشمن است یادآور شد: دشمن با شهادت سردار سلیمانی اشتباه بزرگی کرد زیرا شهید سلیمانی خطرناک تر از خود سلیمانی برای دشمنان است.

وی امنیت و آسایشی که امروز داریم بواسطه تلاش های حاج قاسم سلیمانی است که در بیرون از مرزها برای انقلاب اسلامی رقم زدند گفت: راهبردهای دشمن با مجاهدت های حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نقش برآب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی مکتب سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار سیاوش مسلمی در این آئین به میزبانی شهرستان فریدونکنار، گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

فرمانده سپاه کربلا" از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات از پایگاه‌های مقاومت محلات تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد و افزود: طبیعتا این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستانها، شورا‌ها و شهرداریها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگذاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و بعنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران بعنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی‌هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را بعنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه‌مندان کشتی کنیم.

گفتنی است، آیین اختتاحیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد،

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان