Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن، جشن روز زن با حضور رئیس سازمان، معاونین و مسئول امور فرهنگی سازمان در سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در این مراسم ضمن تبریک روز زن و ایام ا... دهه فجر از منزلت زنان در جامعه و خانواده سخن گفت و اظهار داشت: نظم و انضباط بانوان در اداره زبانزد است چرا که هر جا حرف از نظم می آید نام بانوان در این حوزه می درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی صداقت و سطح توقع کمتر را از دیگر ویژگی های بارز بانوان دانست و گفت: از دیگر ویژگی شگفت انگیز بانوان که خداوند به آنها عطا کرده توانایی بالای آنها در همزمان انجام دادن کارها است.

قاسمی اعلام کرد: همین صفات بارز بانوان باعث شده است که 30 درصد از پست های سازمان را به آنان محول کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تلاش بی وقفه بانوان سازمان در تمام حوزه ها تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این مراسم مریم معماری، مشاور امور بانوان نیز ضمن گرامی داشت و تبریک روز زن و میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: تبریک این روز و این هفته قطعاً مختص بانوان نیست بلکه این روز را خدمت همه مردان که عرصه را برای مشارکت بهتر زنان فراهم میکنند نیز تبریک میگویم.

وی افزود: زنان با داشتن حس نگرانی می توانند خیلی از موارد اجتماعی را بیشتر و بهتر از بقیه درک کنند.

مشاور امور بانوان سازمان خاطر نشان کرد: خوشبختانه این ویژگی ها از طرف ریاست سازمان به خوبی درک شده و این حسن اعتماد به بانوان و دلسوزی ریاست برای رفع دغدغه آنها، قابل تقدیر و احترام است.

معماری یکی از دستاوردهای این اعتماد را کمک به ارتقای سازمان دانست و افزود: قطعاً بار مسئولیت ما با این اعتماد زیاد میشود و ما با مسئولیت پذیری و تلاش خود می‌توانیم الگوی مناسبی برای تمامی بانوان جامعه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوب رئیسی، مشاور امور فرهنگی سازمان در ادامه به مدح حضرت فاطمه(س) پرداخت و از خصوصیات این بانوی بزرگ اسلام سخن گفت.

در پایان این مراسم نیز از بانوان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اهداء لوح سپاس و شاخ گل، تقدیر بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز زن معدن و تجارت هرمزگان بانوان سازمان سازمان صنعت رئیس سازمان مشاور امور حضرت فاطمه روز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در نشست با معاونان و مدیران سازمان انرژی اتمی کشور، اظهار داشت: به کار گیری از انرژی اتمی و هسته‌ای در موضوعات مختلف کشور می‌تواند منشأ اثرات نیک بسیاری شود و در حل مسائل به کمک کشور بیاید.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی نیروگاه اتمی سیریک در شرق هرمزگان افزود: تلاش ما بر این است که توسعه صنعت هسته‌ای در استان را متوازن با توسعه منابع انسانی منطقه پیش ببریم از این رو همزمان با آغاز عملیات اجرایی نیروگاه اتمی سیریک مقدمات تأسیس هنرستان مرتبط با این صنعت نیز در استان فراهم شده است.

دوستی همزمانی توسعه انرژی اتمی در استان و تربیت جوانان متخصص را مصداق پیشرفت پایدار دانست و گفت: پس از شهرهای تهران، اصفهان و مشهد چهارمین مدرسه انرژی اتمی کشور در هرمزگان تأسیس می‌شود و از مهر ماه سال جاری دانش‌آموزان مستعد استان هرمزگان می‌توانند تحصیل خود در این مدرسه آغاز کنند.

وی بیان کرد: در راستای تحقق عدالت آموزشی دانش آموزان مستعد جامعه مددجویی می‌توانند در این هنرستان تخصصی تحصیل رایگان داشته باشند.

استاندار هرمزگان، عنوان‌کرد: با احداث این هنرستان تعداد هنرستان‌های تخصصی استان به ۲۹ عدد خواهد رسید که بر اساس امر رهبری برای مهارت‌محور کردن آموزش‌ها شکل گرفته است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان گسترش انرژی اتمی در استان را از مصادیق توسعه زیربنایی و پایدار دانست و تاکید کرد: استفاده از این صنعت می‌تواند بسیاری از چالش‌های استان را در حوزه‌های مرتبط با انرژی به خصوص برق و شیرین‌سازی آب دریا مرتفع کند.


کد خبر 6088020

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل