Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه اختلافات بسیار زیادی در شورای ائتلاف ایجاد شد، گفت: در چنین شرایطی احساس کردم به‌نحوی باید به حل اختلاف کمک کنم که در نهایت با هدف تحکیم وحدت در شورا انصراف دادم.

ابراهیم رسولی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره چرایی انصرافش از کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حدود 12 سال است که در حوزه پارلمان فعالیت کرده‌ام، رسانه تخصصی در حوزه مجلس در اختیار دارم، فارغ‌التحصیل دکتری علوم سیاسی هستم و در کل از تمامی ویژگی‌های کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی برخوردار بودم و همچنین در تمام مراحل فرآیند شورای ائتلاف شرکت کردم و در هر مرحله‌ای نمره بالایی را به دست آوردم و در نهایت با رأی اکثریت اعضای شورا، عضو لیست شورای ائتلاف شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صحنه انتخابات صحنه خاصی است، گفت: اختلافات بسیار زیادی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایجاد شد، لیست‌های متفاوتی منتشر شد و افراد مختلفی تلاش می‌کردند تا در لیست قرار بگیرند؛ لذا در چنین شرایطی احساس کردم که باید به‌نحوی به حل اختلاف کمک کنم و به نظرم آمد برای حل اختلاف به وجود آمده در نیروهای انقلاب، جای یک نفر را خالی کنم و به همین دلیل انصراف دادم، پس انصراف من فقط با هدف تحکیم و حدت در درون ائتلاف انجام شد.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز لیست شورای ائتلاف به صورت قطعی آماده شده است، یادآور شد: برخی اختلافات در خصوص نحوه بستن لیست نهایی ائتلاف بود و نظرات مختلفی در این رابطه وجود داشت، اما با این وجود هیچ‌کس به من نگفت انصراف بدهم؛ چون تمام امتیازات را کسب و سپس وارد لیست شدم.

رسولی گفت: فضا در ائتلاف به‌گونه‌ای بود که احساس کردم با در اضلاع مختلف به ائتلاف کمک کنم تا وحدت خدشه‌دار نشود و در این بین برخی با انصراف من مخالفت کردند، اما کاری که تشخیص دادم صحیح است را انجام دادم و این کار، قطعآً صحیح بود؛ چون افراد در کنار تلاشی که می‌کنند باید توانایی داشته باشند که از بعضی موضوعات بگذرند.

وی به عدم همکاری جبهه پایداری با شورای ائتلاف اشاره کرد و افزود: علی‌رغم اینکه ماه‌ها تلاش شد تا جبهه پایداری به شورا بپیوندد، حاضر به پیوستن نشد و شعارهایی که اخیراً مطرح می‌کنند، مبتنی بر واقعیت نیست و جلسات مشترکی با آنها داشتیم، ولی حاضربه ائتلاف نشدند.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: اینکه جبهه پایداری در دقیقه 90، اسامی خود را لیست کنند و از وحدت سخن بگویند، تک‌روی و تحمیل به جمع و بدعت محسوب می‌شود؛ لذا اگر هر اندازه شکست برای جبهه انقلاب رقم بخورد، جبهه پایداری باید پاسخگوی رفتارشان باشند.

رسولی گفت: در شرایطی که به خاطر ناکارآمدی اصلاح‌طلبان، مردم به سمت جریان انقلاب گرایش یافته بودند، جبهه پایداری باعث شد تا جبهه انقلاب با دو لیست مواجه باشد و همین دو لیست شدن، ممکن است مردم را مردد کند و جبهه انقلاب، آسیب ببیند.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: اصولگرایان انتخابات مجلس شورای ائتلاف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جبهه پایداری جبهه انقلاب انصراف دادم احساس کردم حل اختلاف کمک کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا

 پارلمان اروپا در حمایت از مسائل حقوق بشری قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن «سیاست گروگان‌گیری از سوی ایران» محکوم شده است.   به گزارش ایرنا؛ در این قطعنامه که با ۵۱۶ رای موافق، ۴ رای مخالف و ۲۷ رای ممتنع به تصویب رسید، آنچه «سیاست گروگان‌گیری از سوی ایران» نامیده شده محکوم و از اتحادیه اروپا خواسته شده که یک راهبرد مشترک را برای مقابله با این سیاست ادعایی از طریق تشکیل یک گروه ضربت اتخاذ کند.   در این قطعنامه بر لزوم آزادی بی‌قید و شرط کامران قادری و مسعود مصاحب نیز تاکید کرده است که خرداد ماه گذشته به دلایل انسان‌دوستانه آزاد شدند.   قانون‌گذاران اروپایی همچنین، درخواست افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و همچنین تحریم رئیس جمهوری ایران را تکرار کرده اند.   گفتنی است که تصمیمات پارلمان اروپا پیشنهادی محسوب می‌شود و اتخاذ تصمیم‌ نهایی با شورای اروپاست. شورای اروپا هم در خصوص مواردی نظیر این مورد بر مبنای اجماع و نه اکثریت، تصمیم‌گیری می‌کند. در واقع قطعنامه‌های پارلمان اروپا سندی غیر الزام‌آور است و نمی‌تواند شورای اروپا را ملزم به اجرای آن کند. بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات