Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مدیر شبکه یک درباره آخرین وضعیت سریال پایتخت و تغییر زمان پخش مجموعه پرگار به ارائه توضیحاتی پرداخت.

به گزارش خرداد،مجید ذین‌العابدین (مدیر شبکه یک) در گفتگو با ایلنا، درباره تعویق در پخش مجموعه «پرگار» با وجود اطلاع رسانی برای پخش آن در این روزها، توضیح داد: همانطور که پیش از این مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک اعلام کرده‌اند، ما در این هفته به جهت فضایی که برای انتخابات لازم بود، تصمیم گرفتیم برنامه‌های انتخاباتی شبکه یک را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوعی پیش از این نمی‌توانستیم برای برنامه «خیابان ایران» در باکس شبانگاهی فضایی را پیش‌بینی کنیم و عمدتا در طول روز برای آن فضا پیش‌بینی شده بود. اما اکنون در واقع این برنامه را به جدول پخش شبکه یک اضافه کردیم که به جای زمان سریال شبانه نشسته است.

وی در پاسخ به شائبه‌هایی که دلیل این اتفاق را سانسور سریال «پرگار» عنوان می‌کنند، بیان کرد: به هیچ وجه سانسوری در میان نبوده است. پرگار سریال ارزشمندی بوده که کیفیت فنی، محتوایی خوبی دارد و از کست خوبی هم بهره می‌برد. فقط به جهت آنکه بعد از انتخابات هم نوروز فرا می‌رسید و قبل از نوروز یعنی از ۲۳ ام هم می‌بایست برنامه چهره مردمی سال را پخش می‌کردیم، عملا ۲۰ روز برای سریال باقی می‌ماند. به همین دلیل ما یک سریال ۲۰ قسمتی را جایگزین پرگار کردیم و پرگار سال آینده پخش می‌شود.

مدیر شبکه یک در خصوص آخرین وضعیت سریال پایتخت نیز توضیح داد: این سریال نوروز پخش می‌شود. البته سریال در حال تولید بوده و هنوز تعداد قسمت‌های قطعی آن مشخص نشده است. 

وی درباره اینکه آیا اظهارات محسن تنابنده در خصوص اینکه این نسخه از پایتخت آخرین همکاری‌اش با تلویزیون است، مشکلاتی را برای پخش پایتخت به وجود نیاورده، اظهار داشت: این موضوعات را باید از خود آقای تنابنده جویا شد ولی گروه پایتخت خیلی با قوت و قدرت در حال ادامه دادن کار هستند. انشاالله یک سریال خیلی دیدنی را خواهیم داشت.

برچسب ها: پایتخت ، سانسور ، پرگار

منبع: خرداد

کلیدواژه: پایتخت سانسور پرگار مدیر شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • ببینید | سکانس جنجالی سانسور شده در پایتخت ۵
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز