Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قوه قضائیه در بدو ورود به کرمان، ابتدا به گلزار شهدای کرمان رفت و بر مزار مطهر سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمش سردار شهید حسین پورجعفری حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، آیت الله رییسی، صبح یکشنبه(۲۷ بهمن) در بدو ورود به کرمان، ابتدا به گلزار شهدای کرمان رفت و بر مزار مطهر سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمش سردار شهید حسین پورجعفری حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس قوه قضائیه با قرائت فاتحه به روح ملکوتی شهدا به ایشان عرض ارادت کرد.

 

مسئولین استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان نیز آیت الله رییسی را همراهی کردند.

 

رییس قوه قضاییه در کرمان نکته مهمی را قابل توجه قرار داد و افزود: به تعبیر بزرگان، امروز قیامتی به خاطر این شهادت این شهید سرافراز برپا شده که نگاه ها و دل ها به برکت خون مطهر شهید سلیمانی متوجه به دین و انقلاب و ارزش ها شده و این یک فرصت بسیار مهمی برای پیشرفت اهداف بلند شهید سلیمانی است.

 

به مناسبت اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گلزار شهدای کرمان امروز بیش از روزهای گذشته میزبان خیل عاشقان سلیمانی است.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آیت الله ابراهیم رییسی گلزار شهدای کرمان شهید حاج قاسم سلیمانی گلزار شهدای کرمان رییس قوه قضائیه حضور یافت بر مزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر سه شنبه در دیدار با هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام با تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه استاندار و معاونین استاندار از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: ۱۱۸ گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد.

وی بیان کرد: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان پنج مصوبه با اعتبار ۵ میلیارد تومان داشته که به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان، سیداکبر دهلران بوده است. رحیمی عنوان کرد: پروژه‌های خوبی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در حوزه اقامتی و رفاهی در دست اجراست.

وی گفت: زایرسرای مهران با ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع یکی از این پروژه‌ها است که ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری توسعه خانه‌های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران، پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف است.

کد خبر 6086375

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد