Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@21:56:29 GMT

زلزله شب گذشته ۲۷ زخمی داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۲۵۲۸

زلزله شب گذشته ۲۷ زخمی داشت

عبدالعلی پور گفت: خوشبختانه زلزله شب گذشته استان اردبیل که کانون آن در شهرستان سرعین بود فقط ۲۷ زخمی داشت.

«فرهاد عبدالعلی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: خوشبختانه زلزله شب گذشته استان اردبیل که کانون آن در شهرستان سرعین بود فقط 27 زخمی داشت.

 

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: هیچ تلفات جانی از این زلزله گزارش نشده است و تیم های ارزیاب از زمان وقوع زلزله در مناطق مختلف شهرستان های مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول ادامه داد: زلزله ۴.۴ ریشتری به مرکزیت شهر سرعین ساعت 1:15 دقیقه در 6 کیلومتری عمق زمین روی داد و بخش بزرگی از استان اردبیل را لرزاند.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ آسیب جدی به منازل یا تخریب نیز گزارش نشده است و فقط ترک های جزیی در برخی از منازل دیده شده است.

 

عبدالعلی پور افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در حال آماده باش کامل هستند.

 

مدیر کل مدیریت بحران استان تاکید کرد: تعجیل در زمان فرار از زلزله موجب زخمی شدن برخی از افراد شده است که از همه شهروندان درخواست می شود به جای فرار از منزل در مکان های امن پناه بگیرند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: زلزله اردبیل تیم های ارزیاب تخریب منازل مناطق زلزله زده زمین لرزه زلزله اردبیل زلزله شب گذشته استان اردبیل عبدالعلی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده

زلزله‌پژوه هلندی از وقوع زمین لرزه بزرگی در روز‌های ١٨ تا ٢٠ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش برنا؛ فرانک هوگربیتس، زلزله‌پژوه هلندی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس از وقوع زمین لرزه بزرگی در روز‌های ۲۰ تا ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی در این باره چنین نوشت: «عطارد و زهره روز هفتم ماه مه (۱۷ اردیبهشت)، و درست پیش از شروع ماه جدید با اورانوس در یک راستا قرار می‌گیرند. این وضعیت ممکن است به یک سری لرزش‌های قوی‌تر و به احتمال زیاد زمین‌لرزه‌ای قدرتمندتر در روز‌های هشتم تا دهم ماه مه (۲۰ تا ۱۸ اردیبهشت) منجر شود.»

هوگربیتس پیش از این هم با پیش‌بینی زمین لرزه در ترکیه، اندونزی، افغانستان و ژاپن خبرساز شده بود.

 

دیگر خبرها

  • پیشگوی معروف، تاریخ زلزله جدید را اعلام کرد
  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر