Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله پایانی لیگ دسته یک پومسه مردان کشور جام نشاط در تهران برگزار و  در نهایت مجید طاهری از گیلان موفق به کسب مدال مقام سوم و برنز شد.

محسن سترگی افزود: در جریان این رقابت ها  در فدراسیون تکواندو در تهران ، مجید طاهری یکی از پیشکسوتان تکواندو گیلان در بخش انفرادی استاندارد رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال، پس از ورزشکارانی از آذربایجان شرقی و قم روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز مرحله نهایی مسابقات پومسه مردان کشور را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرحله نهایی لیگ دسته اول پومسه مردان کشور ، ۱۶۵ پومسه رو از استان های سراسر کشور در بخش انفرادی استاندارد رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و بالای ۵۱ سال ، در بخش ابداعی رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ سال به اجرای فرم پرداختند و در بخش تیمی‌ نیز مسابقات میان رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال با هم رقابت کردند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: در جریان این رقابتها و در مراحل مختلف لیگ دسته اول پومسه مردان کشور، تکواندوکاران پومسه رو گیلانی همواره روی سکو قرار گرفته و مدال کسب کردند که البته در مراحل قبلی پومسه روهای گیلانی مقام های بیشتری را تصاحب کرده بودند.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان رشت فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان رده های سنی کمتر پومسه مردان کشور ۱۵ تا ۱۷ سال مرحله نهایی سال و بالای لیگ دسته ۱۴ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899770

دیگر خبرها

  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان