Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلیمانی با بیان‌اینکه ما درصدد تبادل تجارب و ایده‌ها میان پایگاه‌های بسیج در سطح کشور هستیم، گفت: مساجد مهمترین نقش را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ایفا می‌کنند.

سردار «غلامرضا سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد از صدر اسلام تاکنون مهمترین پایگاه نشر معارف دینی در جوامع اسلامی است، اظهار کرد: مساجد همین نقش را در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اکنون در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه درباره نخستین دوره جشنواره انتخاب و معرفی پایگاه های بسیج نمونه کشور (اسوه) گفت: هدف اصلی ما از اجرای این طرح به اشتراک گذاشتن تجارب موفق پایگاه های بسیج سراسر کشور است، به طوری که همه بسیجیان بتوانند با طرح ها و ایده های جالب در سایر نقاط کشور آشنا شوند.

 

وی اظهار کرد: انتخاب پایگاه های بسیج برتر و نمونه هدف ثانویه ما است زیرا اعتقاد داریم هر پایگاه بسیجی که با توجه به ظرفیت ها و امکانات خود فعالیت می کند، نمونه است. با وجود این جشنواره اسوه با توجه به شاخص های اعلام شده تعدادی پایگاه بسیج را انتخاب و به مردم معرفی می کند.

 

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج حضوری پررنگ در جشنواره اسوه داشته اند، یادآور شد: برپایی نمایشگاه توانسته دستاوردهای پایگاه های نمونه ملی و استانی بسیج در کشور را در معرض دید عموم قرار دهد تا همه بتوانند با الگوبرداری از برنامه ها و طرح های جالب این طرح ها و برنامه ها را در پایگاه های خود نیز اجرا کنند.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد تراز اسلامی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تهاجم فرهنگی مقابله با تهاجم فرهنگی پایگاه های بسیج طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود

سرگرد حسن وکیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج کارگری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها در بخش های فرهنگی،ورزشی،تبیینی توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان چالوس انجام می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها شامل دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی بانوان کارگری استان مازندران ، همایش تجلیل از کارگران نمونه ، نشست جهاد تبیین با موضوع شعار سال ، همایش پیاده روی بسیجیان ، نشست جهاد تبیین با محوریت شعار سال، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنعت(شهرک صنعتی مرزن آباد) است

وکیلی تصریح کرد: بسیج کارگری درکنار دیگر اقشار بسیج،مأموریت هایی را به صورت عمومی برعهده دارداما وظیفه تخصصی و ذاتی بسیج کارگری،کمک به رفع موانع تولید است و این مهم وظیفه ما را در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری سال “جهش تولید بامشارکت مردم” نام گرفته است سنگین تر می کند.

وی اذعان کرد: برخلاف بسیاری از ایدئولوژی هایی که امروزه در جهان حاکم می باشد، دین اسلام به کارگران با چشم عطوفت و مهربانی و قدردانی می نگرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان چالوس تصریح کرد: از ادارات و نهادهای شهرستان چالوس که در اجرای برنامه های پایگاه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان چالوس نهایت همکاری را دارند تشکر می کنم.

کد خبر 6092582

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست