Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:50:16 GMT

شکایت باشگاه ذوب آهن به دادگاه عالی ورزش ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۲۹۴۵

شکایت باشگاه ذوب آهن به دادگاه عالی ورزش ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از شکایت باشگاه ذوب آهن از رضا شکاری بازیکن سابق این تیم در پی انتقال به باشگاه روبین کازان، فدراسیون جهانی فوتبال  رای خود را در دو بخش از این شکایت اعلام کرد.

در رای نخست، فیفا اعلام کرد که باشگاه روبین کازان باید بابت غرامت آموزشی شکاری و دیرکرد آن مبلغ ۱۰۵ هزار یورو به ذوب آهن پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکایت دیگر ذوب آهن مربوط به فسخ قرارداد شکاری از این باشگاه بود و ذوبی ها خواستار دریافت غرامت در این بخش هم شدند. فیفا در رای ابتدایی خود برای این بخش ایراد عدم استماع دعوا را پیش کشیده بود. یعنی از آنجا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران روی این پرونده رای داده، فیفا دیگر قادر به بررسی آن نیست.

ذوبی ها مدعی هستند کمیته انضباطی ایران رای را به سود این باشگاه صادر کرده است ولی از آنجا که رای ضمانت اجرایی نداشته به فیفا شکایت کرده اند.

ایراد عدم استماع دعوا از سوی فیفا به این پرونده، ذوبی ها را بر آن داشت تا با شکایت به دادگاه عالی ورزش (CAS) پیگیر غرامت فسخ از شکاری و باشگاه روبین کازان شوند.

گویا ذوبی ها پنجشنبه هفته گذشته هزینه شکایت به دادگاه عالی ورزش را هم پرداخت کرده اند و منتظر بررسی این پرونده هستند.

کد خبر 4853856

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگاه عالی ورزش رضا شکاری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ذوب آهن تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا والیبال لیگ برتر والیبال کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال الشرطه عراق دادگاه عالی ورزش روبین کازان ذوبی ها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم در دیدار دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امسال در اراک، محمدحسین کنعانی‌زادگان با یکی از هواداران وارد درگیری فیزیکی شد که کمیته انضباطی در آن زمان، از مدافع پرسپولیس خواست تا دفاعیات خود را ارسال کند.

بر همین اساس، وکلای باشگاه پرسپولیس پس از جمع‌آوری مستندات، دفاعیات مربوط به این پرونده را به سازمان لیگ ارسال کردند تا در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در راستای دفاع از این پرونده، شکایتی را علیه آلومینیوم اراک مبنی بر اینکه این باشگاه به‌عنوان میزبان باید امنیت تیم میهمان را تأمین می‌کرد و حضور هواداران در کنار اتوبوس پرسپولیس خلاف مقررات بوده، به ثبت رسانده بود.

در ادامه، کمیته انضباطی شکایت سرخ‌ها را رد کرد که پرسپولیس این پرونده را به کمیته استیناف برد. حالا نیز کمیته استیناف ضمن رد شکایت پرسپولیس، رأی کمیته انضباطی را تأیید کرده است.

در رأی صادره از سوی کمیته استیناف آمده است:
در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به‌عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان پذیرفته نشد
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم