Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از دو میلیون ونزوئلایی در یک مانور نظامی شرکت کرده‌اند تا برای دفاع از کشورشان در مقابل تهدیدهای آمریکا آماده باشند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز شنبه مانور نظامی «سپر بولیواری 2020» را افتتاح کرد که با هدف مقابله با تهدیدهای آمریکا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مادورو اعلام کرد: «ما مانور سپر بولیواری را با استقرار "نیروهای مسلح ملی بولیواری" آغاز می‌کنیم که اتحاد نظامی - مدنی است و با بسیج دو میلیون سیصد هزار مبارز صورت می‌گیرد.»

«ولادیمیر پادرینو لوپز» وزیر دفاع ونزوئلا نیز تایید کرد که ارتش برای حمایت از تمرین‌های جدید نظامی در سرتاسر کشور مستقر شده است.  

لوپز گفت: «ما در هر کشتی، پست مرزی،‌ شهر و خیابان مستقر شده‌ایم. عزم ما از عشق ما شکل گرفته تا از میهن دفاع کنیم. ما پیروز خواهیم شد.»

همچنین مادورو خاطر نشان کرد این تمرین‌های نظامی نه تنها با هدف آمادگی برای مقابله با حملات احتمالی آمریکا یا کلمبیا صورت می‌گیرد بلکه در خدمت مبارزه با قاچاق سوخت به کشورهای همسایه نیز خواهد بود.

مادورو: روز بازداشت گوایدو فرا خواهد رسیدمحموله 50 میلیون دلاری نفت پس از یک سال سرگردانی به ونزوئلا بازگشتدرخواست ونزوئلا برای تحقیق دادگاه بین المللی کیفری از مقامات آمریکاییحمایت ونزوئلا از کاهش 600 هزار بشکه‌ای تولید نفت اوپک

انتهای پیام/

R1016169/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" ونزوئلا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا ونزوئلا اخبار آمریکا ونزوئلا تهدیدهای آمریکا دو میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از فیلمبرداری و مانور پهپاد تهاجمی روی سطح آب | جست و جو ، یافتن هدف و حمله را ببینید

دریافت 24 MB کد خبر 849661 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • تصاویری متفاوت از فیلمبرداری و مانور پهپاد تهاجمی روی سطح آب | جست و جو ، یافتن هدف و حمله را ببینید
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا