Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای مانده به شور آفرینی مردم در دوم اسفند ماه، تنور انتخابات گرم شده و جریان های مختلف در راستای تبلیغ کاندیدای خود می پردازند که رسانه برنا در قم با رعایت اصل بی طرفی، تنها به ارائه دیدگاه کاندیدا به منظور شناخت هر چه بیشتر مردم می پردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، میثم صبوری در یادداشتی در حمایت از حجت الاسلام موسی پور آورده است: خبر آمدن آقای موسی‌پور به قم برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مرا یاد خاطره‌ای از سال ۹۱ انداخت که ذکر آن خالی از لطف نیست!

آن روزها یکی از داغ‌ترین خبرهای سیاسی قم، عزل آقای موسی‌پور از سمت استانداری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادم هست که از ایشان به عنوان اولین استاندار روحانی کشور یاد می‌کردند که در طول دوسال و اندی خدمت خود در قم، ارتباط بسیار خوب و بی‌سابقه‌ای را با مراجع عظام و حوزه‌های علمیه برگزار کرده است. مراجع هم عنایت ویژه‌ای به ایشان داشتند تا جایی که یکی از مراجع در وصف ایشان "مالک اشتر قم" را به‌کار برده بود.

مردم هم از موسی‌پور راضی بودند و شاهد پیشرفت بی ‌سابقه طرح‌های عمرانی در دوران او بودند.

اما در این میان خبر ناگهانی عزل ایشان توسط احمدی‌نژاد که بعدا علت آن درگیری با احمدی‌نژاد بر سر ولایت ذکر شد، همه را شوکه کرد و هضم آن برای نیروهای انقلابی و البته توده‌های مردم سخت بود.

آن زمان‌ها خیلی سر و گوشم می‌جنبید. می‌خواستم به هر جایی سرک بکشم و از قطار سیاست عقب نمانم. یکی از دوستان زنگ زد و خبر داد قرار هست تجمعی اعتراضی با حضور جمعی از اصناف و بازاریان قم در دفتر آقای آشتیانی نماینده مردم قم برگزار شود. من هم به سرعت خودم را به خیابان صفاییه رساندم و در دفتر آقای آشتیانی حاضر شدم.

خیلی شلوغ و پلوغ بود. همۀ چهره‌های انقلابی را می‌شد آنجا پیدا کنی از جمله همین بزرگترهای شورای هماهنگی اصولگرایان قم که آمده بودند تا به عزل موسی‌پور اعتراض کنند. چه بسا عامل این تجمع هم همین آقایان بوده باشند.

دفتر مملو از جمعیت بود. بعد از گذشت چند دقیقه، آقای آشتیانی پشت میکروفون رفت و شروع به سخنرانی انقلابی کرد. من کمتر موقعی ایشان را این‌گونه دیدم. تنها چیزی که از صحبت هایشان یادم هست این بود که ایشان با لحنی کاملا جدی و قاطعانه به آقای احمدی‌نژاد ۳ روز اولتیماتوم دادند که اگر آقای موسی‌پور به جایگاه خود برنگردد و دولت تصمیمش را عوض ‌نکند تصمیم بر رفتار دیگری می‌گیرند. و گفتند "یکی از بزرگان مراجع نیز از طریق وزارت کشور و نمایندگان پیگیر موضوع بوده‌اند!"

بعد از آن تجمع این سوال برای من ایجاد شد که مگر موسی‌پور چقدر ارزش دارد که از امام جمعه گرفته تا یک مرجع و نماینده وجیه شهر و نیز عموم مردم خودشان را خرج او بکنند!؟ بخاطرش تجمع برگزار کنند و جلوی دولت اصولگرا بایستند؟ و معمای مهم‌تر من فی‌الحال این است که مگر این موسی‌پور همان موسی‌پور سال ۹۱ نیست که این آقایان از او به عنوان استاندار لاریجانی اسم می‌برند!؟ یعنی آن روز برای لاریجانی سینه چاک می‌کردند؟

چرا امروز موسی‌پور را غیرانقلابی می‌دانند؟ مگر می‌شود برای موسی‌پور غیرانقلابی، آدم‌های دوآتیشه تجمع برگزار کنند؟

همچنین موسی پور در واکنش به پخش کلیپ تخریبی که اخیرا در فضای مجازی پخش شده است گفت: موسی پور خادم حرم اهلبیت(س) است، من نه لاریجانی هستم نه احمدی نژاد، من برای خدمت و خادمی مردم شریف قم آمده ام.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا از استانداری قم رفتید گفت: من استاندار نظام بودم نه استاندار شخص؛ هر دستوری که از سوی احمدی نژاد و مشاور عزیزش میامد، ابتدا بررسی میکردم، اگر کاربلد و شاخص و قابل اجرا بود، انجام میدادم و به هیچ وجه به توصیه ها عمل نمیکردم و این نکته باعث نارضایتی دولتی ها شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات آقای آشتیانی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ستاد دهه کرامت کشور در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در شیراز گفت: روز بزرگداشت مقام حضرت احمد بن موسی (ع) در ششم ذیقعده و روز تکریم امامزادگان (ع) نیز در پنجم این ماه در نظر گرفته شد تا با توجه به اینکه مردم اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه را پناهگاه خود می‌دانند، در مورد اولیای الهی بیشتر صحبت شود.
خدا داده با تاکید بر اینکه مراسم‌ها و برنامه‌های ایام دهه کرامت با محوریت اعتاب مقدسه برگزار می‌شود، گفت: امسال با تدبیری که از سوی نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور انجام شد، ساز و کاری با همراهی ستاد بزرگداشت دهه کرامت اندیشیده شد که کار از جنس مردمی و هماهنگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار باشد.
رئیس ستاد دهه کرامت کشور هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی و تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه‌های مشترک نهاد‌های فرهنگی در ایام دهه کرامت ذکر و تاکید کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده در این نشست برنامه ریزی‌ها و کار‌های خوبی انجام شده است و شیراز علاوه بر سابقه ادبی و گردشگری به مرکز معرفتی و زیارتی تبدیل شده ضمن اینکه نقش آفرینی خوبی با محوریت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) با راهبری تولیت این حرم بین نهاد‌های مختلف در جریان است.
خداداده گفت: امسال محوریت دهه کرامت با موضوع حجاب و عفاف و همچنین عزت و کرامت مردم در پی پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح به رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد
راهپیمایی دختران فاطمی، محفل انس با قرآن، پیاده رویی از شهر‌های مختلف به سمت حرم مطهر از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس است.
دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و پایان آن ولادت امام رضا علیه السلام است.
پنجمین روز دهه کرامت مصادف با ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در نظر گرفته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!