Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشو برگزار خواهد شد تا تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ در گروه نخست لیگ برتر ووشو، دانشگاه آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هیات همدان  و هیات البرز حضور دارند. در گروه دوم نیز، پارس جنوبی، مقاومت، هیات اصفهان و هیات بندر ماهشهر رقابت‌ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای هفته پنجم و ششم، روز سه‌شنبه (29 بهمن ماه) در آکادمی ووشو برگزار می‌شود تا تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شوند.
هم اکنون در گروه نخست تیم دانشگاه آزاد بندرعباس با 12 امتیاز صدرنشین است و پاس و هیات همدان با 6 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند. هیات البرز هم اندوخته‌ای ندارد.
در گره دوم، پارس‌جنوبی با 9 امتیاز اول است، مقاومت با 6 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و هیات بندرماهشهر هم 3 امتیازی است. هیات اصفهان هم امتیازی ندارد.

برنامه دیدارها بدین شرح است:
هفته پنجم
گروه یک

پاس ناجا – هیات همدان
دانشگاه آزاد – هیات البرز

گروه دو
هیات اصفهان – مقاومت
هیات ماهشهر – پارس جنوبی

هفته ششم
گروه یک

دانشگاه آزاد – هیات همدان
هیات البرز – پاس ناجا

گروه دو
هیات ماهشهر – مقاومت
پارس جنوبی – هیات اصفهان
انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر پارس جنوبی ووشو دانشگاه آزاد هفته پنجم و ششم لیگ برتر ووشو نیمه نهایی دانشگاه آزاد هیات اصفهان هیات همدان پارس جنوبی هیات البرز پاس ناجا هیات هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

آبی‌پوشان لندن در ادامه نتایج بی‌ثبات خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، یک باخت خارج از خانه را به تساوی تبدیل کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (شنبه) با مصاف تیم‌های استون‌ویلا و چلسی در ورزشگاه ویلاپارک پیگیری شد که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

چلسی در حالی به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کرد و برای بیستمین بار در این فصل لیگ جزیره امتیاز از دست داد که تا 9 دقیقه به پایان وقت‌های معمول، بازی را به شگفتی‌ساز این فصل لیگ جزیره باخته بود. مارک کوکوریا بازیکن اسپانیایی چلسی در دقیقه 4 دروازه خودی را باز کرد و سه دقیقه به پایان نیمه نخست، مورگان راجرز دومین گل را هم برای تیم میزبان به ثمر رساند.

در نیمه دوم، چلسی به بازی برگشت و نونی مادوئکه در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را برای این تیم جبران کرد. در دقیقه 81 نیز کانر گالاگر گل فرار از شکست را برای میهمان لندنی زد. چلسی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با گلی که اکسل دیساسی زد می‌توانست بازی را ببرد، اما VAR این فرصت را از شاگردان مائوریسیو پوچتینو گرفت.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

 

با این نتیجه استون‌ویلا رده چهارمی 67 امتیازی شد و فاصله خود را با لیورپول رده سومی به هشت امتیاز کاهش داد. این در حالی است که تاتنهام رده پنجمی با سه بازی کمتر نسبت به استون‌ویلا، 60 امتیازی است. چلسی نیز اگرچه با این تساوی 48 امتیازی شد، اما در رده نهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، آرسنال با 77 امتیاز (از 34 بازی)، منچسترسیتی با 76 امتیاز (از 33 بازی) و لیورپول با 75 امتیاز (از 35 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی