Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای حضور در لیگ برتر سال ۹۹ سه تیم از مجموع ۸ تیم لیگ برتری کشتی آزاد و فرنگی، از رقابت‌های لیگ دسته اول سهمیه می‌گیرند. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در سال 98 با قهرمانی دو تیم بازار بزرگ در هر دو رشته به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است لیگ 99 بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های المپیک، از هفته پایانی مرداد ماه آغاز شود. قرار است سه تیم از لیگ دسته اول مجوز لیگ برتر را دریافت کنند.

رقابت‌های لیگ دسته اول از دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و فینال آن مرداد ماه به انجام می‌رسد تا سه تیم برتر این رقابت‌ها بتوانند بلافاصله کار خود را در لیگ برتر آغاز کنند.

لیگ برتر قرار است طی روزهای 24 و 25 مرداد ماه استارت بخورد. به گفته عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی، لیگ آینده با حضور 8 تیم آزاد و 8 تیم فرنگی برگزار خواهد شد.

نصیرزاده همچنین درخصوص اینکه گفته می شود آرش زین قصد دارد بار دیگر در لیگ برتر حضور پیدا کند، به تسنیم گفت: آنها باید بدهی‌های قبلی خود را پرداخت کنند و تا زمانی که تسویه حساب کامل صورت نگیرد به آرش زین اجازه حضور در لیگ برتر داده نخواهد شد. علاوه بر آن باید استارت کارشان را از لیگ دسته یک بزنند.

به گزارش تسنیم، تیم آرش زین بابل، در لیگ دو فصل گذشته حضور داشت که در میانه راه از لیگ انصراف داده و همچنان کشتی گیران و مربیان این تیم به دنبال بخشی از قراردادهای‌شان هستند.

رنگرز: میزبان اولین مسابقات گزینشی المپیک هنوز مشخص نشده است/ برگزاری نشست شورای کشتی آسیا در هند منتفی شدهمزمان با اعزام تیم کشتی آزاد به دهلی؛ اردوی تیم غیرآسیایی هم تعطیل می‌شود



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی رقابت های لیگ لیگ دسته اول لیگ برتر لیگ دسته کشتی آزاد مرداد ماه آرش زین سه تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم