Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-05@02:28:22 GMT

شایعه؛تلاش برای بازگشت رحمتی به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۳۳۱۹

شایعه؛تلاش برای بازگشت رحمتی به استقلال

همشهری آنلاین-بعد از پست جنجالی مهدی رحمتی علیه حسین حسینی که منجر به رد و بدل شدن پست های دیگری بین این ۲ بازیکن شد، شایعه عجیب و جنجالی در این خصوص به گوش می رسد!

بعد از جدایی رحمتی از استقلال بود که حسینی با آبی پوشان برای ۲ فصل دیگر تمدید کرد. پس از تمدید حسینی مدیران استقلال به دنبال برگرداندن رحمتی رفتند که با پدیده شهر خودرو قراردادیکساله بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع با مخالفت مالک باشگاه مشهدی و البته بی میلی رحمتی برای بازگشت که به دلخوری او از هواداران بر می گشت،  این موضوع خیلی زود منتفی شد.  

حالا خبر می رسد با توجه به اینکه قرارداد رحمتی با پدیده در آخر فصل به پایان می رسد و یحیی گل محمدی رفیق رحمتی هم از این تیم جدا شده است، برخی در استقلال تلاش می کنند تا با توجه به فراز و نشیب هایی که حسینی داشته، رحمتی را به این تیم برگردانند!

گفته می شود جدال ناگهانی این دو گلر هم به این موضوع بی ربط نیست. البته در این خصوص فقط فرهاد مجیدی تصمیم گیرنده خواهد بود که در گذشته رابطه خوبی با رفیق صمیمی رحمتی داشت. بهزاد غلامپور هم که از دوران سرمربیگری علی دایی در تیم ملی رابطه خوبی با رحمتی دارد، به محض آمدن به استقلال اعلام کرد اگر زودتر آمده بود حتما این این بازیکن را نگه می داشت.  

 باید صبر و کرد و دید و این شایعات چقدر حقیقت دارد و تا چه حد همان طور که خود حسینی گفته برای برهم زدن تمرکز او مطرح می شود!؟  

 طبیعی است که رحمتی تمایل داشته باشد سال یا سال های آخر فوتبالش را با پیراهن استقلال به پایان برساند.  

کد خبر 484418 برچسب‌ها باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت

به گزارش خبرنگرا ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا چند روزی در تمرینات استقلال و حتی بازی با تراکتور حضور نداشت اما مصدومیت این بازیکن بر طرف شده و او از روز گذشته در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است.

به این ترتیب رمضانی   مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب آهن ندارد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه اینده به مصاف ذوب آهن می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • تشویق سید حسین حسینی از سوی هواداران استقلال / فیلم
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • بازگشت پسر ناصر حجازی به استقلال