Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: با انصراف یک کاندیدای دیگر در بروجرد تعداد داوطلبان به 35 نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بلوریان در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: از ۳۶ کاندیدای تایید صلاحیت شده در بروجرد، یک کاندیدا انصراف خود را اعلام کرد و هم اکنون تعداد کاندیداها به ۳۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۳۲ نفر آقا و سه نفر خانم هستند و افرادی که قصد انصراف دارند تا یک روز قبل از رای گیری می توانند انصراف خود را اعلام کنند اما در روز پنج شنبه و جمعه انصراف از نامزدهای انتخاباتی پذیرفته نمی شود.

رئیس ستاد انتخابات بروجرد با اشاره به اختصاص ۲۲ شعبه ویژه خواهران در بروجرد عنوان کرد: در روز رای گیری از تعداد ۲۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان بروجرد ۲۲ شعبه ویژه خواهران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: امسال ۲۸۴ هزار نفر در شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۳۹ هزار و ۳۱۷ نفر آقا و ۱۴۱ هزار و ۹۸۸ نفر خانم هستند.

وی با اشاره به تبلیغات کاندیداها تصریح کرد: برخی از نامزدها و طرفداران آنها در مکان های غیر مجاز اقدام به تبلیغات کرده که پوسترها و بنرهای آنها از مکان های غیر مجاز جمع آوری می شود.

رئیس ستاد انتخابات بروجرد خاطرنشان کرد: چهار روز از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی باقی مانده و توصیه می شود نامزدهای انتخاباتی قانون تبلیغات را رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نامزدهای انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: در سال جاری روستای فهرج یکی از ۸ روستای منتخب کشور برای انتخاب به‌عنوان برترین دهکده‌های گردشگری دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد، سیدمحمد رستگاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد اظهار کرد: امسال روستای فهرج یکی از ۸ روستای منتخب کشور برای انتخاب به‌عنوان برترین دهکده‌های گردشگری دنیا است.

وی افزود: برای این انتخاب از طرف سازمان گردشگری جهانی شاخص‌هایی مورد نیاز بوده، که هم اکنون در حال انجام است.

نادری ناظر طرح عمرانی روستای فهرج نیز با اشاره به اقداماتی که برای احیا و مرمت این روستا در حال انجام است، اظهار کرد: مرمت و بازسازی، لکه‌گیری بدنه و کف سازی‌ها، دسترس پذیری برای معلولان از اقدامات در حال انجام برای احیای این روستا است.

به گزارش ایمنا، احیای فرهنگ و رسوم روستا، برپایی بازارچه صنایع دستی، نصب تابلوهای بین‌المللی گردشگری، رونق بخشیدن به گردشگری کشاورزی، معرفی آداب و رسوم و غذاهای محلی از اقداماتی است که با همکاری مردم روستا و سازمان‌ها و ادارات مختلف برای جهانی شدن فهرج صورت گرفته است؛ روستای فهرج در بخش مرکزی یزد با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر با قدمت ۳ هزارساله آثار تاریخی ارزشمندی دارد.

مسجد جامع قدیمی‌ترین مسجد جامع ایران، قلعه تاریخی، آب انبار از جمله آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری این روستا به شمار می‌روند.

روستای فهرج یزد با بافت تاریخی بسیار زیبا و آثار و بناهای تاریخی ارزشمند در بخش مرکزی یزد واقع شده است.

کد خبر 750948

دیگر خبرها

  • گذشتگان چوب حراج به حقابه مغان زده‌اند
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم