Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران گفت: منابع، مصارف و تبصره‌های لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری به زودی به صحن شورا می‌آید. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی، پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم اندیشی صبح یکشنبه شهردار تهران و اعضای شورای شهر تهران، افزود: جلسه هم اندیشی که با حضور شهردار تهران برگزار شود به دلیل تراکم برنامه‌های حناچی مدتی به تاخیر افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل حرف‌های زیادی از انتصابات تا جشنواره فیلم فجر و ...، مانده بود که اعضا نظرات خود را اعلام کرده و شهردار تهران نیز پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه در این جلسه اعضا از تعداد سرپرستان سازمان‌ها و معاونت‌ها گلایه کردند، تصریح کرد: شهردار تهران نیز عنوان کرد که سعی خواهد کرد که حداکثر دو تا سه ماه طول عمر سرپرستان باشد و از وی خواسته شد حتی الامکان مدیران را از داخل شهرداری انتخاب کنند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از روش‌های انتخاب مدیران، روش فراخوان است، بیان کرد: البته این روش قطعی نیست، اما می‌توان برای شناسایی و استفاده از نیرو‌هایی که در داخل شهرداری هستند استفاده کرد و در این جلسه هم اندیشی در مورد برخی شایعات در مورد انتصابات و تغییرات جدید نیز صحبت شد که شهردار تهران در مورد دلایل این شایعات توضیحاتی را ارائه کرد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا حناچی در خصوص حواشی افتتاح زیرگذر استاد معین صحبت کرد یا نه، یادآورشد: وی توضیحاتی در این خصوص داد و اعضای شورای شهر نیز سخنانی را در این خصوص مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در مورد آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی گزارشی ارائه شد، گفت: شهردار تهران در مورد عدم تزریق ۹۱۰ میلیارد تومان اوراق مشارکتی در یک بانک خصوصی توضیح داد که به دلیل عدم تزریق این پول نتوانستند هر ماه یک ایستگاه افتتاح کنند و مسئله این است که این بانک اعلام کرده وثیقه‌هایی که شهرداری به آن‌ها معرفی کرده ارزشمند نیست.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا در شهرداری بخشنامه‌ای پیرامون این مطلب که از امکانات شهرداری برای انتخابات استفاده نشود صادر نشده اظهار داشت: بخشنامه‌ای نداشتیم، اما این مسئله یک چیز قطعی است. چرا که همه می‌دانند نباید از امکانات عمومی در جهت انتخابات استفاده کنند.

هاشمی همچنین در مورد سرانجام بررسی بودجه ۹۹ نیز تأکید کرد: منابع، مصارف و تبصره‌ها به زودی به صحن می‌آید و ما بیشتر بر روی مصارف بحث داریم که در حال بررسی هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری بودجه 99 صحن شورا شواری شهر رئیس شورای شهر تهران جلسه هم اندیشی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۳۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر