Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@07:41:45 GMT

انتخابات بی طرفانه و قانونمند وظیفه مجریان است

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۴۰۱۶

انتخابات بی طرفانه و قانونمند وظیفه مجریان است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حسین زادگان در همایش فرمانداران استان با اشاره به اینکه استفاده از حق تعیین سرنوشت نشانگر آن است که تأمین صلح، آسایش و ثبات در کشور با مشارکت آحاد ملت حاصل می‌شود، افزود: بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ مشارکت عامه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خویش حق همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را زمینه ساز امید در جامعه دانست و یادآور شد: دشمنان انقلاب با هجمه‌های بی امان خود در تلاشند تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت، دلسردی را در جامعه رقم بزنند و به انسجام ملی لطمه وارد کنند.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه تقویت کارآمدی نظام و دولت وظیفه‌ای همگانی است و نباید برخلاف آن رفتار کنیم، اظهار داشت: باید در فضای انتخابات به سمت انسجام ملی و ثبات سیاسی برویم.

استاندار برگزاری انتخابات بی‌طرفانه، سالم و قانونمند را وظیفه اصلی مجریان انتخابات دانست و تاکید کرد: باید با رعایت مر قانون، فضا را به سمت مشارکت حداکثری ببریم.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران؛ اجرای قانون را مبنای کار در تمامی مراحل انتخابات قرار دهند، خاطرنشان ساخت: از ظرفیت بازرسی برای نظارت بر رفتارهای انتخاباتی در همه مراحل بهره گیری شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انتخابات انقلاب جامعه قانون قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  •  کارگران، ستون‌های استوار نظام و مظهر خلاقیت و تلاش بی‌وقفه
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • گام عملی برای جهش تولید
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند