Web Analytics Made Easy - Statcounter

هروی از امدادرسانی جمعیت هلال احمر گلستان به یک هزار و ۷۷۲ نفر از در راه ماندگان برف و کولاک استان خبر داد.

«محمدعلی هروی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نیروهای امدادرسان جمعیت هلال احمر استان از (25 بهمن) تا ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه 27 بهمن) به 444 خانوار و یک هزار و 772 نفر از در راه ماندگان برف و کولاک استان خدمات رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: این حوادث در محورهای توسکستان، چهارباغ، جنگل گلستان، دوزین، اولنگ، خوش ییلاق و درازنو رخ داده است.

 

وی اظهارداشت: در این عملیات 39 نفر از در راه ماندگان برف و کولاک در مسجد و کافه های روستای چهارباغ اسکان داده شدند.

 

هروی با اشاره به خدمات ارائه شده رهاسازی از برف و کولاک و کمک کردن در بستن زنجیرچرخ و انتقال به محل امن، خاطرنشان کرد: در این مدت، 360  تخته پتو، 124 بسته غذایی 72 ساعته و 121 بطری آب معدنی توزیع شده است.

 

وی افزود: در این عملیات ها یکصد و 27 نفر در قالب 43 تیم و 13 دستگاه آمبولانس، 8 دستگاه ست نجات، 22 دستگاه کمکدار سبک، یک دستگاه ایسوزو و یک دستگاه مینی بوس به کارگیری شدند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: امدادرسانی در برف و کولاک مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان امدادرسانی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده گفت: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٥:٠٠ امروز جمعه ١١ استان (اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده اند گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی