Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد عمادیان فر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ساخت سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان در حال پیگیری است و این واحدها در شهرهای بجنورد شیروان و اسفراین ایجاد می شود.

وی افزود: از این تعداد، سه هزار واحد مسکونی در شهر بجنورد و در هر کدام از شهرهای اسفراین و شیروان ۲۰۰ واحد مسکونی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در بجنورد ۱۵ هکتار زمین، در شیروان ۶ هزار و ۸۰۰ مترمربع و در اسفراین هفت هزار و۵۰۰ مترمربع زمین برای اجرای این پروژه ها، واگذار می شود، البته، آزمایش های مکانیک خاک و ژئوتکنیک زمین مورد نیاز در بجنورد انجام شده است. 

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مشاور ستاد اجرایی فرمان امام، آستان قدس رضوی است که طرح را تهیه می کند و مقرر است تا پایان سال جاری، پروژه ها وارد مرحله عملیاتی شود. 

وی افزود: بر اساس تفاهم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم قرار است در شیروان ۱۸۰ واحد، گرمه ۳۰ واحد، جاجرم ۴۰ واحد و اسفراین ۱۲۰ واحد ساخته شود.

وی با بیان اینکه زمین های مورد نیاز اجرای پروژه ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است خاطرنشان کرد: پنج هزار و ۶۰۰ متر زمین در شیروان، ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع در جاجرم، ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع در گرمه و چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع در اسفراین واگذار شده است. 

عمادیان فر اظهار داشت: این طرح ها هم امسال کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود. 

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: این پروژه ها با آورده متقاضیان و نیز تسهیلات اجرا می شود.

بر اساس اعلام راه و شهرسازی خراسان شمالی، شهروندان این استان در افق سال ۱۴۰۴ حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی کم دارند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انقلاب اسلامی خراسان شمالی راه و شهرسازی زمین مسکن انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی راه و شهرسازی خراسان شمالی واحد مسکونی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی