Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، نزدیک به یک پنجم شرکت‌های بزرگ آمریکایی که سهام آنها تحت شاخص بورس اس‌ان‌پی قرار دارد اعلام کرده‌اند که شیوع ویروس کرونا در چین به درآمدها و سود آنها در سال جاری آسیب خواهد زد. این نشان‌دهنده تأثیرات منفی بسیار گسترده‌ای است که انتظار می‌رود شیوع ویروس کرونا به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیل سی‌ان‌بی‌سی در مورد ۱۸۰ گزارش درآمدی شرکت‌ها و سایر گزارشات آنها از ابتدای سال ۲۰۲۰ تا کنون نشان دهنده سطح بالایی از نگرانی است.

هرچند بسیار از مدیران شرکت‌ها پیش‌بینی کرده‌اند درآمد آنها آسیب ببیند، اما گفته‌اند انتظار ندارند این تأثیر یک سال کامل طول بکشد و اکثراً پیش‌بینی کرده‌اند که افت درآمد در سه ماهه اول رخ دهد.

مدیرعامل استی لاودر، فابریتسیو فردا، می‌گوید: هرچند پیش‌بینی تأثیر کامل ویروس کرونا بر تجارت ما بسیار مشکل است، ما انتظار داریم ماه‌های آینده بسیار پر جالش باشند.

بخش بزرگی از مدیرعاملان شرکت‌های تحت شاخص اس‌اندپی هم در زمان اعلام گزارش و پیش‌بینی درآمد خود گفته بودند که هنوز برای اعلام تأثیر منفی ویروس کرونا خیلی زود است، اما قول دادند که سهام‌داران را با خبر خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ویروس کرونا بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و ابگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به خصوص زیرکوه، خوسف، بیرجند،برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش بینی است.

لطفی افزود:خسارات قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است

وی گفت:روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع وجاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.


پرهیر از سفر‌های غیر ضرور،احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه های هواشناسی استان است. 

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان