Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران جدایی بسیار عجیبی از تیم صنعت نفت آبادان داشت و به دلیل مشکلات قلبی و شخصی با مسئولان باشگاه صنعت نفت به توافق رسید تا ضمن جدایی از این تیم به هیچ تیم ایرانی نرود، اما کمتر از ۲۴ ساعت سر از تیم ملی فوتبال ایران در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان که مهلت ۵ روزه ای به اسکوچیچ داده بودند به اتمام رسیده است، در حال جمع کردن مدارک هستند تا پرونده جدیدی را برای سرمربی تیم ملی ایران در فیفا باز کنند. اسکوچیچ که طی این چند روز قصد داشت طی گفتگو با مسئولان صنعت نفت ماجرا را ختم به خیر کند، شنیده می‌شود از نزدیکان خود در ایران درخواست کرده تا طی امروز یا فردا با مسئولان صنعت نفت جلسه‌ای تشکیل دهند تا کار بیش از این بالا نگیرد.

با این حال تا پایان امروز اگر حرکت مثبتی از سرمربی تیم ملی صورت نگیرد باشگاه صنعت نفت خیلی زود برای شکایت از سرمربی سابق تیمشان دست به کار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: مهلت ۵ روزه اسکوچیچ به پایان رسید/ نفت به دنبال شکایت از سرمربی تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیم ملی فوتبال ایران مسئولان صنعت نفت باشگاه صنعت نفت سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی را بسیاری با نام پسر پرسپولیس می‌شناسند، دروازه‌بان جوانی که با پیراهن قرمزهای تهرانی پنالتی علی دایی را مهار کرد تا ورودی درخشان به فوتبال حرفه‌ای باشگاهی ایران داشته باشد.

حقیقی که در زمان کارلوس کی‌روش دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، حالا در این فصل شاگرد رفیق قدیمی خود یعنی مسعود شجاعی شده است.

او زیر نظر مسعود شجاعی روزهای بهتری را نیز در هوادار تجربه کرد و این روزها، گلر مورد اعتماد سرمربی جوان هوادار است. حقیقی که در این فصل شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و در همه بازی‌های لیگ برتر حضور داشته، طی ۲۶ بازی لیگ و حذفی، هشت کلین‌شیت را به ثبت رسانده که آمار خوبی برای او محسوب می‌شود.

حقیقی در بازی با صنعت نفت به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و زیر فشار حملات شاگردان کمالوند مقاومت کرد تا سه امتیاز ارزشمند به حساب هوادار نوشته بشود.

اما تک گل نفتی‌ها روی ضربه پنالتی توسط طالب ریکانی به ثمر رسید که حقیقی آن را مرتکب شده بود. حقیقی در حالی که دنبال پیدا کردن یار مناسب برای پاس دادن بود، با اضافه نشدن مدافعان توپ را از دست داد و مرتکب خطا شد. جالب اینکه حقیقی در این صحنه نیز در حال پیروی از دستورات تاکتیکی مسعود شجاعی بود. سرمربی جوان هوادار مخالف بازی بلند و بدون هدف گلرهایش است و به حقیقی دستور داده بازی‌سازی را از عقب زمین انجام بدهد که یک ناهماهنگی سبب از دست رفتن توپ علیرضا حقیقی شد.

با این حال دروازه‌بان باتجربه هوادار در ادامه بازی این گل را جبران کرد و توانست مهره موثری برای کسب پیروزی دو بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان باشد. حقیقی این هفته دیدار مهمی در انزلی برابر ملوان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد