Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصراله‌مرادی‌فر کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی در نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان برخی برنامه‌های خود پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نصراله مرادی‌فر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان گفت: یکی از انگیزه‌های حضور من در انتخابات این است که پزشک هستم و درد جامعه را به خوبی درک می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از درد بیکاری، اشتغال،ازدواج و ... جامعه متاثر است، افزود: وقتی می‌توانم به عنوان یک قانون‌گذار قانونی مطرح کنم که درد 80 میلیون ایرانی را تسکین دهم تصمیم گرفتن در این عرصه حضور یابم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه انتخابات را نباید تحریم کرد، گفت: راهی بهتر از انتخابات برای ایجاد تغییرات وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: انتظارات توده زیادی از مردم به حدی کاهش یافته که خوشحال می‌شوند ما فقط درد آنها را بیان کنیم.

مرادی‌فر اظهار داشت: این صفت را در خودم دیدم که می توانم برای مردم از همه چیزم بگذارم و یا بگذرم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با طرح‌های وی برای بهبود شرایط حوزه خود، گفت: من در همه حوزه‌ها نخبه نیستم و تخصص ندارم و لذا باید از ظرفیت نخبگان استفاده کرد و راه رفع مشکلات این است که مجلس دست خود را در برابر نخبگان استفاده کند.

کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دارای مدرک فوق تخصص اقدامات تهاجمی و مقابله‌ای قلب است، افزود: به عنوان رئیس بیمارستان مدنی توانستم تخت‌های اتاق عمل و اورژانس این بیمارستان را ارتقا دهم.

وی خود را منتصب به جریان سیاسی اصلاحات معرفی کرد و گفت: یکی از انگیزه‌های من این است که در تریبون مجلس بگویم ما هم دلسوز این کشور هستیم.

مرادی‌فر جلوگیری از فرار نخبه‌ها با تسهیلات واقعی را از برنامه‌های خود برشمرد و عنوان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید همان چیزی که در اروپا به او می‌دهند ما اینجا برای او فراهم کنیم و در سطح استان نیز باید همین رویه را داشته باشیم.

وی در بحث پاسخ به سوالات برخی از خبرنگاران در مورد برنامه‌های خود در صورت نماینده شدن نیز عنوان کرد: برای حضور در این نشست خبری هیچ آماری از قبل آماده نکرده بودم. اعتقاد دارم هیچ‌کس علامه دهر نیست؛ انگیزه من برای حضور در مجلس ارتباط با کانون‌های فکر است.

مرادی‌فر در این نشست به بسیاری از سوالات خبرنگاران پاسخ نداد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان لرستان نشست خبری اشتغال برنامه های خود نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، اظهار کرد: دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین به دور دوم انتخابات کشیده شده اند.

جوهری بیان کرد: در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پیگیری و انجام اقدامات برنامه ریزی شده توسط وزارت کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و عنوان کرد: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: امیدوار هستیم با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیدات اندیشیده شده، برگزاری انتخابات در بهترین شکل ممکن انجام و سنگ بنایی برای ادوار آینده باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران مزیت برگزاری تمام الکترونیک انتخابات را کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم با این نحوه برگزاری انتخابات، هم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان به بازشماری آرا بپردازیم و هم اطلاع رسانی‌ها به مردم در بازه کوتاه انجام شود.

جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود عنوان کرد: در این حوزه انتخابیه برگزاری انتخابات، شبیه دور اول خواهد بود و در این راستا همه تمهیدات لازم سنجیده شده و امیدوار هستیم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

کد خبر 6088190

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند