Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور "الهام علی اف" رییس جمهوری آذربایجان و "نیکول پاشینیان" نخست وزیر ارمنستان در یک "پنل" بحث درباره بحران "قره باغ" در حاشیه کنفرانس سالانه امنیتی مونیخ/ خبرگزاری آناتولی برگزاری جشنواره سالانه "هاداکا ماتسوری" در معبد "سایدایجی" در شهر "اوکایاما" در جزیره " هونشو" ژاپن. تمرینات بدنی زنان عضو نیروهای پیشمرگه کرد در استان اربیل عراق/ رویترز پناهجویان در هوای به شدت سرد در مرز بسته صربستان و مجارستان به نشانه اعتراض به سیاست‌های مهاجرتی کشورهای اروپایی تحصن کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ رویترز سربازان کارآموز در جنوب سودان با اسلحه های چوبی در حال آموزش در یک برنامه صلح با نظارت سازمان ملل/ خبرگزاری فرانسه سربازان ارتش در حال حمل کیسه‌های شنی برای ایجاد آب‌بند در برابر سیلاب ناشی از توفان "دنیس" در یورکشایر بریتانیا/ PA و گتی ایمجز کادر پزشکی و پرستاری و آمبولانس‌ها 24 ساعته در شهرهای مختلف استان "هوبی" چین در حال انتقال موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و قرنطینه هستند./ رویترز یک کارخانه 3 شیفته تولید ماسک در شهر "نانتونگ" در استان "جیانگسو" چین. چین با کمبود ماسک روبرو است و کمک کشورها و سازمان‌های خارجی هم نتوانسته به تقاضای در حال انفجار این کشور برای خرید ماسک پاسخ دهد./ رویترز کارکنان بیمارستانی در شهر "ووهان" چین در حال حمل غذا برای توزیع میان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بخش‌های قرنطینه / رویترز ضدعفونی کردن ادارات شهر شانگهای چین/ رویترز لینک کوتاه: asriran.com/002zkN مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از ماسک زدن حیوانات خانگی تا توله خرس قطبی باغ‌وحش وین

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع آگاه از سفر ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دوحه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آگاه از مذاکرات آتش بس در غزه به رویترز گفت که ویلیام برنز رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند در حالیکه مذاکرات غزه «در آستانه فروپاشی» است.

این مقام همچنین بیان کرد که واشنگتن و دوحه فشار حداکثری را بر روی اسرائیل و حماس بمنظور ادامه مذاکرات وارد خواهند آورد.

رژیم صهیونیستی چشم‌انداز آتش‌بس در غزه را تضعیف کرده زیرا درخواست حماس مبنی بر پایان جنگ و خروج نظامیانش از غزه در ازای آزادی گروگان‌ها را نمی‌پذیرد.

حماس امروز اعلام کرد که دور مذاکرات آتش بس در قاهره به پایان رسیده است و هیات حماس امشب برای مذاکره با رهبری این گروه به قطر باز خواهد گشت.

مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال