Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد سران اتحادیه فوتبال انگلیس قهرمانی منچسترسیتی در سال ۲۰۱۴ لیگ برتر را از این تیم پس بگیرند.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، کمیته انضباطی یوفا در نهایت رای ماجرای پر پیچ و خم پرونده نقض قوانین مالی باشگاه منچسترسیتی را اعلام کرد و بر این اساس این باشگاه در دو فصل آینده حق حضور در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد و همچنین ۳۰ میلیون یورو نیز باید جریمه مالی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که این محرومیت پابرجا بماند، اتحادیه فوتبال انگلیس نیز می‌تواند جرایم مشخصی علیه این تیم اعمال کند که سنگین‌ترین جریمه می‌تواند پس گرفتن قهرمانی این تیم در سال ۲۰۱۴ لیگ برتر باشد.

علاوه بر جریمه‌های مالی و رفتن خیلی از ستاره‌ها از جمله کوین دی بروین و رحیم استرلینگ، مشکلات دیگری در انتظار تیم سیتی است.

سیتی هر گونه کار خلاف در زمینه مالی را انکار کرده ولی در صورتی که اتحادیه فوتبال انگلیس نیز به مانند یوفا تحقیقات خودشان را در این زمینه ادامه دهند، قهرمانی سیتی در سال ۲۰۱۴ در لیگ برتر پس گرفته خواهد شد. 

هر چند سیتی با این محرومیت سنگین روبرو شده است ولی اتحادیه فوتبال انگلیس هنوز تصمیمی درباره این تیم نگرفته است و هیچ اظهارنظری نیز درباره جریمه تیم سیتی صورت نگرفته و قرار است اتحادیه فوتبال انگلیس به صورت مجزا، شرایط سیتی را بررسی کند. 

محدوده زمانی که باید تحقیقات در آن صورت بگیرد بین سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی اتحادیه فوتبال انگلیس سال ۲۰۱۴ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امشب _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۲۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

ارلینگ هالند در دقیقه ۱۲ (از روی نقطه پنالتی)، ۳۵، ۳+۴۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۵۴ و خولین آلوارز در دقیقه ۸۵ گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند.

تک گل تیم ولورهمپتون را هوانگ هی چان در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون کد خبر 750565

دیگر خبرها

  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان