Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی سودجویان با جعل نامه وزارت بهداشت سعی کردند تا بار دیگر آرامش روانی جامعه را هدف بگیرند.

به گزارش مشرق، از روز گذشته نامه‌ای به نقل از معاون وزیر بهداشت مبنی براعلام ابتلای ۳۵ نفر از ایرانیان به ویروس کرونا و جان باختن ۴ نفر از مبتلایان به این ویروس منتشر شد.  رونوشت این نامه به دفتر مقام معظم رهبری، دفتر شورای عالی امنیت ملی، دفاتر روسی قوا و نیروهای مسلح نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا وهاب‌زاده مشاور سعید نمکی وزیر بهداشت این نامه را جعلی خواند.

اما علاوه بر تکذیب مشاور وزیر بهداشت چند نکته فنی درباره این نامه وجود دارد.

اول آنکه در این نامه اداری، شخص معاون وزیر خطاب به شخص رئیس‌جمهور نامه نوشته است درحالی که مراتب اداری نامه‌نگاری معاون وزیر باید به وزیر مربوطه نامه بنویسد نه مستقیم به رئیس‌جمهور.

دوم. نامه‌های وزارت بهداشت با چنین پیش شماره‌ای که در نامه نوشته شده آغاز نمی‌شود.

سوم. رونوشت این نامه پر از ایرادات فنی است. معاونت یک وزارتخانه از لحاظ اداری درجایگاهی قرار ندارد که بتواند به روسای قوا و نیروهای مسلح و از همه مهمتر دفتر مقام معظم رهبری رونوشت بزند.

چهارم. بر فرض رونوشت زدن نامه یک معاونت به جایگاه بالاتر از خود، باید از لفظ جهت استحضار استفاده شود نه جهت اطلاع!

پنجم. دفتر بیت مقام معظم رهبری نیز اشتباه است و اصلاحاً «حشو» دارد. به کاربردن هم زمان واژه «دفتر» و «بیت» اشتباه است.

ششم. دفتر فرماندهی نیروهای مسلح اساسا وجود خارجی ندارد!

هفتم. در کنار همه این موارد این موضوع را هم باید اشاره کرد که مسئول اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا معاونت بهداشت این وزارتخانه است نه معاونت درمان!

 طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره وجود بیماران مبتلا ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور منتشر شده بود که همه آن‌ها تکذیب شد. پیشتر از این وزیر بهداشت اعلام کرده بود که به محض اطلاع از اولین نشانه قطعی از ابتلا به ویروس کرونا آن را به اطلاع می‌رسانم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا شورای عالی امنیت ملی بهداشت وزارت بهداشت مقام معظم رهبری ایرانیان ایران نیروهای مسلح ویروس کرونا شایعه سلامت نیروهای مسلح ویروس کرونا وزیر بهداشت معاون وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا