Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: خدا را شاکریم که ما را در عصر امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای قرار داد و اگر در تاریخ نگاه کنیم به جز عصر پیامبر(ص) هیچ عصری زیباتر از این عصر نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی گفت: مقاومت ما عادی نیست و جهان استکبار از آن هراسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت ما مدرسه‌ای برای تربیت است و قدرتی است که برای مقابله با ظلم به آن نیاز داریم.

معاون سید حسن نصرالله در بخشی از صحبت های خود گفت: خدا را شاکریم که ما را در عصر امام خمینی(ره) و امام خامنه ای قرار داد و اگر در تاریخ نگاه کنیم به جز عصر پیامبر  هیچ عصری زیبا تر از این عصر نیست.

وی تاکید کرد: آگاه باشید که اگر بتوانیم از این عصر به خوبی استفاده کنیم و تعداد و آمادگی ما بیشتر شود با ظهور امام زمان به اسقبال زیباترین عصر بشریت خواهیم رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان حزب الله لبنان امام خميني ره امام خامنه ای عصر امام خمینی عصر پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین، معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز - ششم اردیبهشت ماه - پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟