Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بختیاری در ادامه اظهارداشت: بانک مهر ایران یک بانک ۱۰۰درصد قرض الحسنه و از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نشان دهنده بانکی با ساختار صحیح اسلامی است.

وی افزود: بر اساس وعده های قرآنی و روایات، خداوند به مجموعه هایی که در پی قرض الحسنه و گره گشایی از مشکلات مردم باشند کمک می کند و ما در بانک قرض الحسنه مهر ایران شاهد هستیم که این امر مبارک اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: در این بانک کمک های مثمر ثمری برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد صورت گرفته است. بانک قرض الحسنه مهر ایران از سال ۱۳۹۶ به عنوان بانک عامل با این نهاد، بسیار همراه بوده و امسال نیز پیش بینی می کنیم که این بانک بیش از آنچه به عنوان تعهدات در نظر گرفته شده است به مددجویان تحت پوشش کمک کند.

وی خاطرنشان ساخت: امیدواریم، در سال جاری با کمک بانک ها به ویژه بانک مهر ایران بتوانیم بیش از ۱۵۰ هزار شغل ایجاد کنیم و عدد دقیق را در پایان سال اعلام خواهیم کرد.

بختیاری افزود: بر اساس ماده ۸۳ برنامه ۵ ساله ششم، کمیته امداد و بهزیستی مکلف هستند سالانه ۱۰۰ هزار شغل ایجاد کنند که ۷۰ هزار فقره آن بر عهده کمیته امداد است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال ۹۶ با تلاش های مسئولین وقت ۱۷۰ هزار شغل و در سال ۹۷ نیز ۱۴۸ هزار شغل برای مددخواهان تحت پوشش ایجاد شده است و امسال هم پیش بینی می کنیم که بالای ۱۵۰ هزار شغل ایجاد کنیم که این موفقیت مرهون حمایت بانک ها مخصوصا بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

رییس کمیته امداد اذعان داشت: این همکاری اثرات بسیار خوبی در مقوله توانمندسازی دارد. در برنامه های ما به جز توانمندسازی سالمندان، افراد از کار افتاده و بیماران صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، تلاش مضاعفی برای اشتغالزایی و توجه ویژه به مشاغل خانگی مانند قالیبافی، خیاطی و ... وجود خواهد داشت.

وی گفت: توانمندسازی باید به نحوی باشد که مددخواهان تحت پوشش بتوانند با کسب درآمد پایدار، به صورت مستقل زندگی خود را اداره کنند. در اینجا نیز بانک قرض الحسنه مهر ایران انصافا حمایت های خیلی خوبی از برنامه های این نهاد انجام می دهد.

مرتضی بختیاری افزود: اتفاق دیگری که در همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران در حال پیگیری است، موضوع ایجاد بازار فروش و افزایش تقاضا برای تولیدات مددجویان است، که بنا شده تا این بانک با استفاده از طرح حمایت کالای ایرانی به تحقق این امر کمک کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره بانک قرض الحسنه مهر ایران مرتضی اکبری بانک قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران هزار شغل ایجاد بانک مهر ایران کمیته امداد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در مراسم افتتاح  زائرسرای «کرامت 2» ویژه مددجویان کمیته امداد  که در مشهد برگزار شد با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال 1401 میزبان 14 هزار 161 زائر و 105 گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال 1402 به 18 هزار و 63 مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره 2 کرامت باید برای میزبانی از 40 هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم(ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

بختیاری با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش 50 درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت 2 سالانه 20 هزار مددجو را پذیرا خواهد بود گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان