Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم بسکتبال کشورمان، گفت: از بسکتبال روز دنیا عقب هستیم و باید تلاش کنیم عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حامد حدادی در حاشیه اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: 3، 4 روز است اردویمان آغاز شده صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم. کادر فنی سعی کرده تمرینات را مدیریت کند چون بچه‌ها از دل لیگ آمده‌اند و یک مقدار خسته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قبلاً هم دور هم بودیم و هماهنگی لازم با 4، 5 جلسه تمرین کسب می‌کنیم. 

وی در مورد اینکه با توجه به شرایط بسکتبال کشورمان چقدر می‌توانیم در المپیک موفق باشیم،‌گفت: شرایط المپیک فرق دارد، تورنمنت خیلی بزرگی است و 12 تیم برتر دنیا در آن حضور دارند. خیلی از تیم‌های بزرگ نتوانستند راه پیدا کنند اما همین که ما صعود کردیم و می‌توانیم آنجا بازی کنیم، کار بزرگی است.

ملی‌پوش بسکتبال عنوان کرد: ما از بسکتبال روز دنیا عقب هستیم اما سعی کردیم در این چند سال با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و بهتر شویم. امیدوارم مانند بازی با اسپانیا در جام جهانی که برتر بودیم و در دو دقیقه پایانی تمرکز از دست رفت بتوانیم باز هم نمایش خوبی داشته باشیم و مقابل تیم‌های بزرگ دنیا اگر یکی، دو دقیقه تمرکز خود را از دست دهیم، شکست می‌خوریم. امیدوارم آنقدر به پختگی برسیم که بتوانیم این یکی، دو دقیقه را هم مدیریت کنیم.

ستاره تیم بسکتبال کشورمان در مورد اینکه وضعیت ادامه حضورش در لیگ چین به کجا رسید، گفت: قرار بود برای دو، سه روز به کشور خودمان بازگردیم، خود من 4 روز به خاطر سال نوی چینی‌ها مرخصی داشتم اما روز دوم به من پیغام دادند که به چین نیا، پیگیر که شدم متوجه شدم که ویروس کرونا خیلی زیاد شده است. ما از کرونا فرار کردیم اما ظاهراً کرونا باز هم به دنبال ما است. زمان برگزاری ادامه مسابقات مشخص نیست و بلاتکلیف هستیم. تماس‌هایی که می‌گیرم به من می‌گویند فعلاً باید منتظر بمانید.

 

وی در مورد اینکه با این وضعیت نمی‌توانید در تیم‌های ایرانی بازی کنید، گفت: متأسفانه به خاطر اینکه هر تیم بیشتر از 4 بار نمی‌تواند تغییری انجام دهد به همین دلیل نمی‌توانند مرا تغییر بدهند. اگر به پلی‌آف برسیم، این اتفاق میسر می‌شود اما تا آن زمان فعلاً باید بمانم. 

حدادی ادامه داد: حتی به آنها گفتم اجازه دهید در لیگ دیگری بازی کنم اما این اجازه را ندادند. فقط یک راه دارد آن هم اینکه لیگ‌شان کنسل شود و من می‌توانم در ایران یا در لیگ دیگری بازی کنم.

وی در مورد اینکه گفته شده مسابقات به لیگ چین از 13 فروردین دوباره آغاز می‌شود، گفت: من می‌خواهم سیزده بدر را در ایران باشم! (با خنده)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس بسکتبال کشورمان تیم های بزرگ دو دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد

میامی هیت که سال گذشته موفق شده بود بوستون سلتیکس را در فینال کنفرانس شرق شکست دهد، این بار حرفی برای گفتن مقابل آنها نداشت. 

طرفداری | بامداد پنجشنبه به وقت تهران، 2 بازی در جریان پلی آف NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این دو بازی رقم خورد. 

بوستون سلتیکس 118-84 میامی هیت (پیروزی 1-4 سلتیکس)

اگر سلتیکس قصد داشت که پلی آف خوب داشته باشد، باید انتقام گرفتن از میامی هیت را در آن قرار می داد. آنها این کار را انجام دادند و پس از 5 بازی به نیمه نهایی کنفرانس شرق راه پیدا کردند. سلتیکس در این بازی همان طور که انتظارش را هم داشتیم، به راحتی هیت را شکست داد. هیت بدون حضور دو ستاره اش یعنی جیمی باتلر و تری روزیر تقریبا هیچ حرفی برای گفتن مقابل بهترین تیم فصل عادی نداشت.

درک وایت در این بازی به مانند قبل درخشید و 25 امتیاز در 28 دقیقه کسب کرد، او در این سری از پلی آف بیشتر از جیسن تیتم امتیاز گرفته است (روی آمار 58 درصد فیلدگل، 48 درصد سه امتیازی و 90 درصد پرتاب آزاد). در هر صورت امتیازآورترین بازیکن سلتیکس در این سری کسی نبود جز جیلن براون که در این بازی هم 25 امتیاز کسب کرد. سلتیکس در دور بعد به مصاف برنده جدال کلیولند کاوالیرز و اورلاندو مجیک می رود، آن سری در حال حاضر با نتیجه 2-3 به سود کوز دنبال می شود. 

 

لس آنجلس کلیپرز 93-123 دالاس موریکس (2-3 به سود موریکس)

لوکا دانچیچ که با مصدومیت زانو و بیماری دست و پنجه نرم می کند (او خودش گفت که اگر فصل عادی بود، بازی نمی کرد) در این بازی بهترین عملکرد خودش در کل سری را به نمایش گذاشت و کلیپرز را بلو اوت کرد. مکسی کلیبا در نیمه اول این بازی 4 سه امتیازی زد که برابر با مجموع سه امتیازی های همه بازیکنان داخل زمین بود. جیمز هاردن و پال جرج که در بازی قبل فوق العاده کار کرده بودند، امشب همراه با راسل وستبروک 8 فیلدگل و 8 ترن اور ثبت کردند! 

دانچیچ کارش را با آمار عالی 35/7/10 تمام کرد و پلاس ماینس 30+ داشت. او در حال حاضر تنها بازیکن تاریخ است که میانگین ریباند و اسیستش در پلی آف از 8 بیشتر است و از لحاظ میانگین امتیاز هم دوم است! او همین حالا در رتبه چهارم بیشترین بازی پلی آف با آمار 35/10 است، بازی هایی که همه آنها را مقابل کلیپرز تجربه کرده است. 

براکت پلی آف

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد