Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:04:05 GMT

توقیف ۲ شناور حمل قاچاق در بندر گناوه

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۵۹۴۳

توقیف ۲ شناور حمل قاچاق در بندر گناوه

ایسنا/بوشهر فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور با بیش از ۴۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر گناوه خبر داد.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، مرزبانان گناوه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تشدید کنترل نوار مرز موفق به شناسایی و توقیف دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بازرسی از شناوران توقیفی، اسباب بازی، لپ‌تاپ و لوازم یدکی ماشین آلات راه سازی کشف گردید که بر اساس نظر کارشناسان محموله کشف شده ۴۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مسئول با بیان اینکه قاچاق کالا، مغایر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر مرزداران این هنگ با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بندر گناوه استان بوشهر کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ فضل الله پرنو گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شمشیر هنگام گشتزنی به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک و از ان‌ها بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از خودرو‌های توقیفی ۴ تن خوراک دامی قاچاق به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ پرنو از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • ۱۰۰۰ کانتینر کالای بدون هویت در بندر شهید رجایی شناسایی شد
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • پیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از ۴۰ سال شناسایی شد