Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

به دنبال قطع شدن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی دربرخی از مناطق تهران، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه و اعلام کردکه مأموران پلیس در تقاطع‌ها حضور دارند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد رازقی در این‌باره گفت: در بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد که به دلیل قطع برق، تعدادی از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در سطح پایتخت غیرفعال شده و از همین رو نیز این چراغ‌ها خاموش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه اکثر این چراغ‌ها فاقد باتری هستند، خاطرنشان کرد:‌ در همین راستا نیز تا زمان وصل برق چراغ‌ها مأموران پلیس راهور حضور پررنگی در سطح شهر و معابر داشته و نسبت به روان سازی و مدیریت ترافیک اقدام خواهند کرد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران درباره گستردگی قطع برق در مناطق شهر نیز گفت:‌ طبق گزارش‌هایی که ما دریافت کرده‌ایم، چراغ‌ها در مناطق مختلف قطع هستند و بر اساس گزارش دریافتی در مناطق ۱، ۲، ۱۱، ۶، ۱۲، ۴، ۲۰ و ... برخی از چراغ‌ها قطع هستند.

رازقی در مورد زمان وصل مجدد برق و فعال‌سازی چراغ‌ها نیز گفت:‌ آنطور که اعلام کرده‌اند تا حوالی ظهر این مشکل رفع خواهد شد.

وی درباره وضعیت ترافیکی پایتخت نیز به ایسنا گفت:‌ با توجه به اینکه قطعی چراغ‌ها در زمان پیک ترافیک نبود و همچنین با توجه به حضور به موقع پلیس در سطع معابر، به خصوص تقاطع‌ها، ترافیک روان سازی شده و مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: چراغ های راهنمایی و رانندگی چراغ های راهنمایی و رانندگی چراغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن طرح ترافیک جدید از سال آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بگفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، پلیس با تغییرات طرح ترافیک با توجه به موتلفه‌های ترافیک در این محدوده موافق است.
سرهنگ موسوی پور گفت: طرح ترافیک جدید بعد از انجام اقدامات کارشناسی از سال آینده اجرایی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • اجرایی شدن طرح ترافیک جدید از سال آینده
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • از درشکه تا اتومبیل؛ یک قرن فرهنگسازیِ ناتمام