Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان بوشهر با بیان اینکه تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در استان بوشهر مطلوب است گفت: برخی تخلفات که وجود دارد نصب بنرهای تبلیغاتی خارج از ستادهای نامزدها و در معابر و بلوارها است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  الماس گشتاسبی صبح امروز در نشست بررسی تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر، شور و فضای انتخاباتی در استان بوشهر را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در فضاهای انتخاباتی در نقاط شهری و روستای حاکی از انتخاباتی باشکوه در دوم اسفندماه نوید می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتخابات دوم اسفندماه را بزرگ‌ترین خلق حماسه‌ توسط مردم دانست عنوان کرد: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر بدون شک حضور فعال خود را در  انتخابات دوم اسفندماه به منصه ظهور می‌رسانند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با بیان اینکه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی فعال است افزود: در راستای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی، تمام فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها و هواداران در عرصه فضای مجازی و حقیقی رصد می‌شود.

گشتاسبی از  تشکیل شعب ویژه جرائم انتخاباتی در حوزه‌های قضایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد:  در این راستا نامزدهای انتخاباتی و اعضاء ستاد‌های تبلیغاتی آنان باید رعایت اخلاق انتخاباتی و جلوگیری از تخلفات سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مسیر انتخابات در استان سالم و امن است گفت: تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در استان بوشهر مطلوب است و برخی تخلفات که وجود دارد نصب بنرهای تبلیغاتی خارج از ستادهای نامزدها و در معابر و بلوارها است.

شعب ویژه جرائم انتخاباتی در همه حوزه‌های قضایی استان بوشهر تشکیل شد لیست نهایی‌ کاندیداهای شورای ائتلاف در انتخابات مجلس استان بوشهر اعلام شد اسامی‌ نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر اعلام شد

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان بوشهر بر قانون‌مداری، عدالت در شرایط تبلیغات و استفاده نکردن از امکانات دولتی عمومی و سایر تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و افزود: انتخابات پیش‌رو در کنار امنیت، سلامت و رقابت به منظور مشارکت حداکثری مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخلفات انتخاباتی جرائم انتخاباتی دوم اسفندماه ستاد پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد