Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:29:43 GMT

گوشی تاشوی موتورولا نمره ۱ از ۱۰ گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۱۵۵

گوشی تاشوی موتورولا نمره ۱ از ۱۰ گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، گوشی ۱۵۰۰ دلاری موتورولا ریزر ۲۰۱۹ که همراه با نمایشگر تاشو عرضه شده، اگر چه سروصدای زیادی به راه انداخته، اما غیرقابل تعمیر بودن آن از نظر سایت آی فیکس ایت موجب شده که این گوشی نمره‌ای بهتر از یک از ده دریافت نکند.

آی فیکس ایت اعلام کرده تعمیر گوشی ریزر ۲۰۱۹ آن قدر سخت است که در واقع باید گفت اصلاً نمی‌توان این گوشی را تعمیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت قبلاً به گوشی تاشوی گالکسی فولد هم نمره ناامیدکننده دو از ده را اختصاص داده بود. اما ریزر ۲۰۱۹ با نمره یک از ۱۰ رکوردشکن بوده است.

گوشی تاشوی ۲۰۵ گرمی موتورولا با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و بدون امکان نصب کارت حافظه دارای نمایشگر ۶.۲ پیکسلی با دقت ۸۷۶ در ۲۱۴۲ پیکسل بوده و دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. ۶ گیگابایت رم و باتری ۲۵۲۰ میلی آمپری از جمله دیگر ویژگی‌های گوشی یادشده است.

کد خبر 4853885

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند تلفن همراه صفحه نمایشگر ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری نانو تحقیقات علمی موبایل نوآوری شرکت دانش بنیان فناوری فضایی هوش مصنوعی زیست فناوری ماهواره ظفر گوگل ربات اینترنت گوشی تاشوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ پاسدار اسلام موسوی در نشست با اصحاب رسانه افزود: خوزستان ۱۰ ماه از سال با مشکل گرما مواجه است از این رو ۲ هزارو ۲۰۰ کولر توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به نیازمندان اهدا و ۳۰ قرارگاه برای تعمیرات کولر فعال شد.

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار بسته معیشتی، ۴۶ هزار بسته پوشک و ۱۱۵ هزار اقلام بهداشتی اهدا شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اظهار کرد: همچنین در سال گذشته یک هزارو ۲۳۴ سرویس جهیزیه توسط قرارگاه محرومیت زدایی و ۴۶ هزارو ۵۶۸ قلم نوشت افزار توسط گروه‌های جهادی و خیران تهیه و توزیع شد.

سرهنگ پاسدار موسوی  بیان کرد: مرز چذابه یکی از مرز‌های پرتردد ایام اربعین است، اما زیرساخت‌های کافی ندارد که قرارگاه سازندگی سه هزار کیلومتر راه را آسفالت، سه کیلومتر سایه‌بان، ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی احداث کرده است.

وی ادمه داد: ۲۱۵ موکب توسط سه هزارو ۵۰۰ جهادگر در ۲ مرز چذابه و شلمچه برپا شد.

سرهنگ پاسدار موسوی با اشاره به اینکه ۱۱ هزارو ۶۷۲ هکتار بیابان زدایی شده است، گفت: یکی از موضوعات اصلی روستا‌ها این است که برای انتقال محصولات خود با مشکل مسیر‌ها مواجه هستند، سعی شده مسیر برای تردد روستاییان فراهم شود که دراین راستا ۱۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

وی افزود: سال گذشته یک هزار تن قیر در چذابه، سوسنگرد و دزپارت برای آسفالت مصرف شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ هزار گروه جهادی در کشور و سه هزارو ۶۰۰ گروه جهادی در خوزستان فعالیت دارند، اظهار کرد: ۲۰۵ واحد مسکونی، یک هزارو ۵۲۲ تعمیر و ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد احداث شده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با استانداری خوزستان گفت: با فرمانداری شهرستان شوش برای تکمیل و تجهیز مجتمع رفاهی شهرستان شوش و تکمیل و تجهیز سرویس بهداشتی و بازارچه مجاور حرم دانیال نبی (ع) تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سال گذشته ۶۴ برنامه تلویزیونی، ۶ قسمت پخش زنده، هشت برنامه رادیویی و هفت برنامه مجله خبری، یک هزارو ۵۰۴ خبر و ۳۵ مستند تولید کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟