Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@19:23:15 GMT

مدارس تهران شنبه سوم اسفند تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۲۷۱

صراط:

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش‌وپرورش شهر تهران درباره وضعیت تعطیلی یا فعالیت مدارس در روز شنبه سوم اسفند ماه "فردای روز انتخابات" اظهار کرد: ممکن است مدارسی که حوزه اخذ رأی هستند در روز پس از انتخابات به دلیل تعداد زیاد آراء نیاز به تعطیلی داشته باشند، اما تا روز انتخابات به صورت قطعی نمی‌توان در اینباره اظهار‌نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم وی افزود: باید روز انتخابات فرا برسد، میزان مشارکت مردم را بررسی کنیم و متناسب با آن اگر نیاز بود مدارس را فردای انتخابات تعطیل کنیم.

سخنگوی آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به اینکه تعطیلی مدارس در روز بعد از انتخابات به میزان مشارکت مردم بستگی دارد، گفت: اگر میزان مشارکت بالا باشد، چون تعداد رأی دهنده‌ها زیاد است، شمارش آرا زمانبر است بنابراین نیاز داریم مدارس یک روز تعطیل باشند، اما از هم‌اکنون برنامه مشخصی وجود ندارد.

ثقفی ادامه داد: بیشتر مدارس دولتی حوزه اخذ رأی هستند و مدارسی که حوزه انتخابی هستند مشخص شده‌اند.

وی بیان کرد: معلمانی که در حوزه انتخابات مسئول صندوق رأی هستند ممکن است در مدرسه‌ای که حوزه انتخابی است تدریس نداشته باشند و محل کار آن‌ها مدرسه دیگری باشد در چنین شرایطی طبیعتاً فردای روز انتخابات هر دو مدرسه تحت‌الشعاع قرار می‌گیرند بنابراین اگر قرار بر تعطیلی باشد، کل مدارس تهران را فردای روز انتخابات تعطیل می‌کنیم.

سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، تأکید کرد: تصمیم نهایی برای تعطیلی کل مدارس تهران در روز شنبه سوم اسفند ماه بعداظهر روز انتخابات "جمعه دوم اسفند" اعلام خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مدارس تهران تعطیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی صراط فردای روز انتخابات شنبه سوم اسفند میزان مشارکت مدارس تهران رأی هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر انتخابات تمام‌الکترونیک خواهند داشت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شودبا هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • راند دوم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است