Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین با اعلام اینکه ثبت‌نام دانشگاه علمی کاربردی از روز ۲۱ بهمن آغازشده است، گفت: امروز آخرین فرصت ثبت‌نام در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین است.

علی دل‌زنده، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: ثبت‌نام دانشگاه علمی کاربردی که از روز ۲۱ بهمن آغازشده بود تا امروز ادامه خواهد داشت البته امکان تمدید زمان ثبت‌نام از سوی سازمان سنجش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح رشته‌های مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین اعلام کرد: در این مرکز رشته‌های مدیریت فرهنگی در مقطع کاردانی، رشته تربیت مربی پیش‌دبستانی در مقطع کاردانی، رشته طراحی دوخت و لباس با گرایش لباس اجتماع بانوان در مقطع کاردانی و کارشناسی و رشته دوخت و تکنولوژی لباس در مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش صورت می‌گیرد.

دل‌زنده با اعلام اینکه از مهرماه سال ۹۹ مقطع کارشناسی به رشته تربیت مربی پیش‌دبستانی اضافه خواهد شد، تصریح کرد: در رشته مدیریت فرهنگی تنها امکان ثبت‌نام و پذیرش تنها در مقطع کاردانی وجود دارد چرا که ظرفیت ما در مقطع کارشناسی این رشته تکمیل شده است.

وی ادامه داد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین تنها مرکزی است که در رشته طراحی دوخت لباس و گرایش‌های مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر دانشجو می‌پذیرد.

این مسئول اعلام کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برای کارمندان دولت تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی قائل شده است که فرصتی بسیار خوب برای تحصیل آن‌ها فراهم می‌کند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در این مرکز با همراه داشتن آخرین مدرک تحصیلی، کپی و اصل کارت ملی و شناسنامه از ساعت هشت صبح تا ۹ شب امروز به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به نشانی www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد