Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:12:47 GMT

ضرورت ساماندهی غرفه‌های بازارچه ولیعصر شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۴۳۹

ضرورت ساماندهی غرفه‌های بازارچه ولیعصر شهرکرد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری بر لزوم ساماندهی غرفه‌های بازارچه عمده میوه و تره‌بار ولیعصر در شهرکرد تاکید کرد.

الله‌کرم نصیری۲۷  بهمن‌ماه در نشست تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به راه‌اندازی بازارچه عمده میوه و تره‌بار ولیعصر در شهرکرد، اظهار کرد: اهداف راه‌اندازی این بازارچه به ‌طور کامل محقق نشده است و قیمت‌ها پس از افتتاحیه روند افزایشی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از درخواست‌های مردم ایجاد چند غرفه خرده‌فروشی میوه و تره‌بار است، به‌همین منظور نیاز است ساماندهی غرفه‌ها در دستور کار قرار بگیرد و میوه و تره‌بار به‌صورت خرده‌فروشی با قیمت مصوب در چند غرفه عرضه شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار ولیعصر شهرکرد مناسب نبوده است، تأکید کرد: مشکلات این میدان باید به سرعت توسط دستگاه‌های متولی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعاون روستایی، شهرداری و... دنبال و وضعیت این بازارچه باید با جدیت توسط دستگاه‌های نظارتی رصد شود.

نصیری در ادامه با اشاره به کمبود گاز سیلندر در شهرستان کوهرنگ در ماه‌های اخیر، توضیح داد: با پیگیری‌های صورت گرفته کمبود سیلندر مرتفع شده است و باتوجه به صعب‌العبور بودن منطقه و نبودگازکشی در برخی از مناطق بازفت نیاز است تأمین سیلندر گاز با جدیت توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در رابطه با توزیع گوشت و مرغ منجمد یارانه‌ای در بازار، عنوان کرد: در مکان‌هایی که برای توزیع اقلام یارانه‌ای در نظر گرفته شده است، نباید همان کالا با نرخ آزاد عرضه شود، این اقدام به‌منظور جلوگیری از دو نرخی شدن کالاها انجام شود.

وی تأکید کرد: لازم است برنامه‌ریزی لازم برای توزیع گوشت یارانه‌ای در میادین میوه و تره‌بار، نمایشگاه عرضه کالا در عید نوروز و فروشگاه‌های منتخب انجام شود.

نصیری یادآور شد: لیست کشیک اصناف در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها تهیه و اعلام شود، همچنین اقدامات لازم برای تهیه لیست مکان‌های توزیع میوه شب عید توسط فرمانداران انجام گیرد تا نقاط ضعف سال قبل تکرار نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نظارت بر بازار شب عید از موضوعات بسیار مهم است، تأکید کرد: این مسئله از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، بسیج اصناف و تعزیرات پیگیری شود.

وی در پایان با اشاره به روند اصلاح قیمت نان در چهارمحال و بختیاری، گفت: نیاز است برای تصمیم‌گیری در این خصوص قبل از پایان سال جاری کارگروه آرد و نان در استان تشکیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری ساماندهي ستاد تنظيم بازار معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ساماندهی غرفه ها یارانه ای راه اندازی انجام شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- مسابقات فوتسال جام مطهر در لردگان
- تجلیل از قهرمانان زورخانه‌ای فرخشهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم