Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حامد وفاپور مدیر روابط‌عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه فرش و خانه مدرن در راستای معرفی صنایع و توانمند‌های کشور به مدت پنج روز در کرمانشاه برگزار می‌شود.

او گفت : فرش و تابلوفرش، گلیم و گبه، انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، ناهارخوری، سرویس خواب و مبلمان تختخواب‌شو، لوستر، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب و دکوراسیون و تزئینات داخلی منزل در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این نمایشگاه‌ها محصولاتی از هنرمندان و تولیدکنندگان استان‌های کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، همدان و کاشان با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی در ۱۲۰ غرفه در فضای ۳ هزار متری به نمایش درمی‌آید.

وفاپور، دسترسی آسان و بدون واسطه مصرف‌کنندگان به تولیدکنندگان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان و دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف کرمانشاه، ارائه و معرفی توانمند‌های استان کرمانشاه در زمینه هنر فرش دستباف و تولید مبلمان و تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان کشور، را در قالب اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

او در خصوص زمان برگزاری این نمایشگاه، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه فرش و خانه مدرن از ۲۸ بهمن ماه تا ۲ اسفندماه سال‌جاری (ساعت ۱۵ تا ۲۱۲۱) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد حضور پیدا کنند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن نمایشگاه بین المللی صنایع تبدیلی توانمندی ها خانه مدرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»

برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور بیش از ۲۳۰۰ تاجر و سرمایه گذار بین المللی از ۱۰۳ کشور دنیا، آن هم پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل، به اذغان مهمانان خارجی این نمایشگاه از امنیت بالای سرمایه گذاری در ایران حکایت دارد. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- اکسپو 2024، «نمایش امنیت» ایران 

2-استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذاران 103 کشور از ایران‌اکسپو2024 

3- اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم 

4- اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی 

5- شگردهای دانشگاه‌ها برای سرکوب دانشجویان معترض در آمریکا 

6- برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم 


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)