Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز گفت: مادرانی که در خانه سالمندان زندگی می کنند، بیش از هر چیزی به هم صحبتی و توجه دیگران نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر به همراه اسماعیل فتحیان مدیرکل حراست شهرداری تبریز در خانه سالمندان خوبان حضور یافت تا به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، با مادران این خانه دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: امروز که ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر است، فرصت خوبی است تا در خانه سالمندان به مادرانمان سر بزنیم و بنده نیز بیشتر با هدف فرهنگ سازی جهت ملاقات از مادران خانه سالمندان و همچنین تبریک این روز عزیز، در این محل حضور پیدا کردم.

او ادامه داد: با حضور در خانه سالمندان، دیدم که این مادران بیش از هر چیزی به یک همدم و هم‌صحبت نیاز دارند و از ما می خواستند که بیشتر کنارشان بمانیم تا بیشتر با ما صحبت کنند.

شهردار تبریز با بیان اینکه باید قدردان مادران باشیم، عنوان کرد: بنده از همین جا به همه شهروندان عزیز که مادرانشان در خانه سالمندان است و یا نمی توانند به دیدن آنها بروند، پیام می دهم که حتما مادران خود را یاد کنند چراکه این عزیزان نعمت هایی هستند که تا آنها را داریم، قدرشان را نمی دانیم.

او افزود: در این ملاقات من دیدم که مادران حاضر در خانه سالمندان از حضور ما خیلی خوشحال بودند و واقعا من نیز از دیدن آنها لذت بردم.

ایرج شهین باهر گفت: این ملاقات از جمله حضورهایی است که من با رضایت برگشتم چراکه همه مادران حاضر در خانه سالمندان از اینکه کسی به ملاقات آنها آمده و با آنها صحبت می کند ، خوشحال بودند.

او ادامه داد: مناسبت امروز، بهانه خوبی برای این ملاقات ها است و امیدوارم شهروندان همت کنند و به پاس قدردانی، به دیدار مادرانی بروند که یک عمر زحمت کشیده اند و بچه هایشان را بزرگ کرده و به جامعه تحویل داده اند تا امروز جامعه ما را این جوانان اداره کنند.

شهردار تبریز در خصوص مجموعه خانه سالمندان خوبان که محل زندگی حدود ۱۵۰ سالمند است، یادآور شد: بنده هر از گاهی از این مجموعه بازدید می کنم. خانه سالمندان خوبان، مجموعه خوبی است و کارکنان آن نهایت تلاش خود را می کنند تا رضایتمندی این سالمندان عزیز را فراهم کنند و من بابت زحماتشان، از آنها تشکر می کنم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهردار ولادت حضرت فاطمه زهرا خانه سالمندان شهردار تبریز نیاز دارند هم صحبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است

مهاجم ایتالیایی پیشین شیاطین سرخ، نام هم تیمی سابقش را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی تن هاخ مطرح کرده است. 

جوزپه روسی در روی کین این توانایی را دیده است که به جای اریک تن هاخ روی نیمکت منچستریونایتد مشغول به کار شود.

طرفداری | به گزارش سایت گل، آینده تن هاخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا در صورتی که این سرمربی نتواند شیاطین سرخ را به سهمیه اروپایی برساند، ممکن است INEOS در پایان فصل او را اخراج کند. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جانشین احتمالی او وجود دارد و نام هایی مانند زین الدین زیدان، گرت ساوتگیت، توماس توخل و روبرتو دزربی مطرح شده است.

با این حال، جوزپه روسی، مهاجم سابق منچستریونایتد، بر این باور است که روی کین، اسطوره باشگاه، گزینه ایده‌آلی برای جانشینی تن هاخ است، چرا که او درک کاملی از «فرهنگ» موجود در اولدترافورد دارد.

جوزپه روسی، در مصاحبه با DAZN گفت:

وقتی به این فکر می‌کنم که روی کین به عنوان سرمربی در اولدترافورد باشد، به نظر می‌رسد که می‌تواند انتخابی عالی باشد. خیلی جالب خواهد بود. اگر باشگاه بخواهد سرمربی جدیدی انتخاب کند، قطعا باید به او فکر کند. این مرد که اسطوره باشگاه است و به ساختن فرهنگ آن‌ها کمک کرده، دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارند. شاید در این صورت برخی از بازیکنانی که برای پیراهن بازی نمی‌کنند، ارزش آن را بیشتر درک کنند. شاید به کسی نیاز باشد که به منچستریونایتد برود و به اصطلاح خانه تکانی انجام بدهد. این می‌تواند یک موقعیت عالی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • اشک مادران روستای نوده در جاماندن فرزندانشان از کنکور
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست