Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@20:38:12 GMT

میوه شب عید شمال استان کرمان خریداری شد!

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۶۰۸

میوه شب عید شمال استان کرمان خریداری شد!

ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان با تاکید برآنکه مشکلی در تامین میوه شب عید امسال وجود ندارد، بیان کرد: ۷۰۰ تن سیب درختی از شهر ارومیه خریداری شده که تا ۶ اسفندماه به استان کرمان حمل خواهند شد.

"مهدی حسینی‌نژاد" در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت میوه شب عید شمال استان کرمان گفت: مباشرین کرمانی قرارداهای لازم را در زمینه خرید میوه شب عید با فروشندگان (سیب درختی و پرتقال) منعقد کرده‌اند که بخشی از این میوه‌های خریداری شده در حال حمل به استان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقرر شد که برای شمال استان کرمان ۷۰۰ تن سیب درختی و یک هزار ۴۰۰ تن پرتقال خریداری شود که در این راستا پرتقال را از جنوب استان خریداری کرده ایم که در حال حاضر  ۸۰۰ تن از این پرتقال ها در حال حمل به کرمان است و مابقی نیز بزودی به مرکز استان منتقل خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان در زمینه مشکل نقدینگی مباشرین خرید میوه شب عید، اظهار کرد: بخشی از هزینه را مباشرین نقدی پرداخت کرده‌اند و بخش دیگر نیز با مذاکرات صورت گرفته مقرر شد به صورت اقساط پرداخت کنند.

حسینی نژاد با تاکید برآنکه مشکلی در تامین میوه شب عید امسال وجود ندارد، بیان کرد: ۷۰۰ تن سیب درختی از ارومیه خریداری شده که تا ۶ اسفندماه به استان کرمان حمل خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی میوه شب عید شمال استان کرمان خریداری شده میوه شب عید خریداری شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان افزود: شهرداری شهرکرد در سال گذشته ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید برای استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با بیش از ۵۷ میلیارد تومان هزینه خریداری شد.
وی ادامه داد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

دیگر خبرها

  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • سکانس‌هایی از فیلم جنگل پرتقال
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید