Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد در مراسمی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان، به کار خود پایان داد. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیین اختتامیه نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد در مراسمی با حضور محمدعلی طالبی استاندار، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه‌ استان یزد، در محل برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌های یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم و در بخش گزارش، طیبه رجبی یزدی از برگزاری صدا و سیما، سیده سکینه‌میرطاهری از خبرگزاری صدا وسیما افسانه طاهرنژاد از روزنامه بشارت یزد، و در بخش مصاحبه، از سمانه ملازینلی ماهنامه آوای رسا، عاطفه ابراهیمی ماهنامه آوای رسا و صالح مستوفیان روزنامه بشارت یزد به عنوان نفرات اول تا سوم تجلیل شد.

در بخش سرمقاله و یادداشت هم محمدعلی وزیری از روزنامه بشارت یزد و سعید صادقی مقدم  و فاطمه شریفی از خبرگزاری ایرنا به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

زهرا گنجعلی از خبرگزاری صدا و سیما، فرشاد براتی خبرگزاری تسنیم، مهدی جلیلیان خبرگزاری مهر هم به عنوان نفرات اول تا سوم بخش رونق تولید معرفی شدند و در بخش نماز در آیینه رسانه هم مصطفی سلمانی از خبرگزاری شبستان،  فاطمه شریفی از خبرگزاری ایکنا و بهارک روشنبخش از خبرگزاری ایسنا به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

نمایشگاه کتاب و مطبوعات یزد| تعداد جشنواره‌های رسانه یزد افزایش یابد‌نمایشگاه کتاب و مطبوعات یزد| استاندار یزد: رسانه‌ها برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فعالیت کنند‌‌نمایشگاه کتاب و مطبوعات یزد| نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس: باید برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم

در بخش اخلاق رسانه هم عاطفه ابراهیمی ماهنامه آوای رسا، افسانه طاهرنژاد از روزنامه بشارت یزد و نیره شفیعی‌پور از خبرگزاری مهر و امیر ترقی نژاد خبرگزاری کتاب ایران به عنوان برگزیدگان اعلام شدند.

مجید دهقانی زاده، خبرگزاری مهر هم به عنوان نفر اول بخش عکس، محمود یوسفی از خبرگزاری صدا و سیما و بهارک روشنبخش

 از خبرگزاری ایسنا به عنوان نفرات دوم و الیاس دهقانی از پایگاه خبری صدا میبد به عنوان نفر سوم این بخش معرفی شدند.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب و مطبوعات یزد روزنامه بشارت یزد خبرگزاری صدا خبرگزاری مهر معرفی شدند صدا و سیما استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با ۲۲ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تازه‌ترین اثر تهیه شده توسط مرکز گسترش با عنوان «همبستگی علم و هنر در سینمای مستند» اثر احمد ضابطی جهرمی که در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» رونمایی شد، در نمایشگاه کتاب امسال، عرضه می‌شود. استاد ضابطی جهرمی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه، از ساعت 16 تا 18 در غرفه مرکز در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

کتاب‌های «هنر دقت (کلام و تصویر در مردم نگاری)» مایکل اوپیتس و احمد الستی و ترجمه محمد همتی، «صدای آینه‌ها» گفتگوی معصومه کیانی با منوچهر طیاب، خسرو سینمایی و محمدرضا اصلانی، «دوربین شخصی سینمای ذهنی و فیلم جستار» لائورا راسکارلی و ترجمه محمدرضا فرزاد و «پژوهش سینمایی (کشف سوالی درباره جهان و پرسشی درباره شکل برای فیلم مستند)» محمد تهامی‌نژاد از جمله عناوینی هستند که در غرفه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی عرضه خواهند شد.

تعدادی از آثار منتشر شده مرکز در یک سال گذشته در سایت فیدیبو عرضه شده و قابل دسترسی است. علاقه‌مندان به مطالعه آثار مربوط به سینمای مستند، در ایام برگزاری جشنواره هم می‌توانند 15 کتاب‌ از جمله «دگرخوانی سینمای مستند» اثر محمدرضا اصلانی را از فیدیبو تهیه کنند.

سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی اعلام شدند
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • برگزیدگان رویداد دانشجویی و دانش‌آموزی «گیم‌تایم» معرفی شدند
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند