Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:03:06 GMT

فروش انواع صنایع دستی در «ایرانیان هنر»

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۶۸۳۴

فروش انواع صنایع دستی در «ایرانیان هنر»

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایرانیان هنر با مدیریت و بازاریابی برای تولید و نیز فروش حرفه ای و مطمئن قصد حمایت از تولید، افزایش اشتغال معرفی ریشه و هنر کشور و نیز حمایت از هنرمندان عزیز را دارا می‌باشد و با حذف واسطه خدماتی کاملاً مناسب را از هر نظر در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد داد.

هنر میناکاری از هنرهای محبوب و مورد علاقه‌ی مردم ایران و نیز سایر کشورهای جهان می‌باشد که هنر کار با فلز، خاک، رنگ و کوره می‌باشد و امروزه در شهرهای استان اصفهان و همدان به وفور یافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوعی از هنر میناکاری که در شهر اصفهان به آن پرداخته می‌شود میناکاری بر روی فلز مس می‌باشد که انواع مختلف ظروف دکوری و مصرفی را شامل می‌شود. یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای علاقه مندان به زیباسازی دکور منزل می‌تواند خرید بشقاب میناکاری مسی و خرید گلدان میناکاری مسی باشد.

بشقاب‌های میناکاری با لعاب پخته شده ای پوشیده می‌شوند که علاوه بر زیباتر شدن، آن‌ها را در برابر رطوبت حفظ می‌کند و این نقطه قوتی است برای کسانی که در مناطق شرجی استفاده می‌کنند یا می‌خواهند این ظروف را بشویند. گلدان میناکاری مسی نیز معمولاً در سایزهای ۱۶، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ سانتیمتری در بازار وجود دارد و شما می‌توانید آن‌ها را به صورت جفتی یا تکی خریداری کنید.

هنر میناکاری بر روی سفال نیز انجام می‌شود و مهد آن شهر لالجین استان همدان می‌باشد که هنرمندان بسیار توانمند و خوش ذوقی در آن فعالیت می‌کنند. با توجه به توضیحاتی که داده شد یکی دیگر از هدایایی که می‌تواند عزیزان شما را خوشحال کند خرید سفال میناکاری همدان است.

میناکاری روی سفال، هنری بسیار پرطرفدار است. با ترکیب هنر سفالگری به همراه هنر میناکاری می‌توان ظروف بسیار زیبایی ساخت که هم جنبه تزئینی و هم جنبه کاربردی دارد. برای تهیه و خرید انواع صنایع دستی به سایت گروه ایرانیان هنر به نشانی www.iranianhonar.com مراجعه نمائید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4854068

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه هنر و تجربه صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی همراه اول قیمت دلار بیمه گروه خودروسازی سایپا هواوی اپلیکیشن موبایل شرکت های بیمه قیمت یورو بانک ملی بانک ملی ایران سیل سیستان و بلوچستان اپراتور تلفن همراه شرکت هواوی جاذبه گردشگری هنر میناکاری ایرانیان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی از امروز (پنجشنبه) در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می‌شود.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین نمایشگاهی که در سال ١٤٠٣ برگزار خواهد شد، نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی، سوغات با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور است.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه از ششم تا دهم اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١٥ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار خواهد شد.

طحانیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدید کنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

وی افزود: طبق تفاهم نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدید کنندگان تمهیداتی انجام شده است.

کد خبر 747705

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است