Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی نوشهر از آغاز بکار پنجمین جشنواره ملی گل ارکیده با حضور 54 تولیدکننده در باغ اکولوژی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، حسن پورمقدم از آغاز بکار پنجمین جشنواره ملی گل ارکیده با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، جمعی از مسوولین و کارشناسان استانی و شهرستانی در باغ اکولوژی شهرستان نوشهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر ادامه داد: در این جشنواره 54 تولیدکننده و صادرکننده گل های تزئینی در 60 غرفه نمایشگاهی و 400 مترمربع فضای آزاد محوطه باغ اکولوژی نوشهر شامل 12 غرفه گل ارکیده، 20 غرفه گل آپارتمانی، 20 غرفه فضای باز و 8 غرفه صنایع جانبی حضور دارند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 18 هکتار سطح زیرکشت گل های شاخه بریده در فضای بسته و 70 هکتار کشت انواع گل و درختچه در فضای باز مشغول در نوشهر فعال است که بطور میانگین سالانه 11 میلیون شاخه گل تولید می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر تعداد تولیدکنندگان گل در این شهرستان را 112 نفر اعلام کرد و افزود: 5 هکتار سطح زیرکشت گیاهان آپارتمانی در این شهرستان وجود دارد که سالانه 410 هزار گلدان گل تولید می شود.

وی بر ضرورت توجه به کشت هیدروپونیک به عنوان یکی از بسترهای نوین کشت گلخانه ای تاکید کرد و گفت: از مجموع 8 هکتار کشت هیدروپونیک گیاهان شاخه بریده در استان مازندران حدود 4 هکتار مربوط به این شهرستان است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تولید 11 میلیون گل در نوشهر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر گل ارکیده آغاز بکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا در بهبهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی بهبهان گفت:امسال ۴۲۰۰ اراضی آبی و ۴۰۰ هکتار اراضی دیم شهرستان بهبهان زیر کشت کلزا رفته است.

لاله نیرومند افزود: ازشروع فصل برداشت دانه روغنی کلزا در بهبهان تاکنون افزون بر ۷ هزار تن کلزا برداشت شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود افزون بر ۹۰۰۰ تن دانه کلزا از مزارع زیر کشت این محصول در شهرستان بهبهان برداشت شود.


  مدیر جهاد کشاورزی بهبهان اظهار کرد: کارخرید دانه روغنی کلزا همزمان با برداشت در چهارمرکز در بخش‌های مرکزی وزیدون آغاز  وتاکنون ۷۶۰۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده است.



دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • آغاز نهضت تولید محصول سبز با برق سبز در مه‌ولات
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • افزایش تولید خرما با گرده افشانی نخیلات در فسا
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • برداشت کلزا در بهبهان